24/05/2008
Uzun ve yorucu bir yolculuktan sonra nihayet dualarınızla sağ salim geldik çok şükür.
Nedense bu yolculuk beni çok endişelendiriyordu, eşimle birlikte ilk defa bu kadar uzun yola çıktık, 11 saat tek başına araba kullandı pestili çıktı.
Sabah 06.00'da otobandan bastık gaza saat tam beşte Otele girdik.
Yalnız Antalya yolu berbat, Adapazarı'ndan sonra tek şerit gidiş-geliş ve çok virajlıydı, Kütahya'nın bir böümü ile Antalya merkezden sonra çift şeritti, Bilecikte kahvaltı molası, aralarda birkaç benzinci hariç Antalya'ya kadar hiç durmadık ll satte gelebildik. Neyseki kızlar oldukça usluydular, bu kadarını beklemiyordum doğrusu beni şaşırttılar yani.
Arkadaşlar yalnız Antalya'da serin bir hava var, gelince üşüdük bile inşallah düzelir, kızlar gelir gelmez havuzlara dalmak için ağlayıp durdular, havuza girmek şöyle dursun hırkayla dolaştılar, Gülsüm hanım hava kararınca bile tutturdu illaki havuza gircem diye, sadece ayaklarını sokabildi şimdilik, artık yarın Allah kerim, inşallah hava güzel olurda gireriz havuza denize,kızları uyutup ilk resimlerimizi yayınlayalım dedik merak edenlere
ALLAH'a emanet olun herese kocaman sevgiler öpücükler

inanmıyorum resimleri hepsini yükleyemedim özür dilerim bir sorun var sanırım, sonra yenidrn deneyeceğim
çok yorgunum ellerim gitmiyor

7 yorum:

damlasakızlıkurabiyem dedi ki...

iyi tatiller.umarım havalar düzelmiştir de güzel bir tatil olur...sevgiler...

gülücüklerim benim dedi ki...

teşekkürler damlasakızlı kurabiyem
bugün öğlene kadar iyiydi ama öğleden sonra yine bozdu hava biraz olsun girebildik havuza

meleklerim ve ben dedi ki...

İyi maşallah sağsalim varmışsınız çok şükür.Bizi habersiz bırakma.Öpüldünüz.

aybike dedi ki...

Öncelikle iyi tatiller diliyorum.Ablam Antalyada oturuyo dün dolu yağmış çook şaşırdım.umarım bugün düzelmiştirde kızlar havuza girebilmiştir...Bizim yerimize de gezinn.

İyi tatiller tekrardan..
sevgilerr..

Şekerci Butik dedi ki...

iyi tatiller canım...umarım hava çok güzel olurda güzel bir tatil geçirirsiniz...

öpüyoruz...

meleklerim ve ben dedi ki...

Ses kontrol bir iki....Ses kontrol bir iki.....Nerelerdesiiiiiin?.....

gülücüklerim benim dedi ki...

buradayım arkadaşlar internette sorun vardı açamıyordum, akşamları yoğun oluyoruz yazamıyordum, sabah sabah kalkınca yazabildim