Cuma günü eve gittiğimde servisten inince bir baktım kızlar babasıyla birlikte beni bekliyorlar, haydi gezmeye doğru real'e gittik, ben illaki Carrefour'a gitmek isteyince apar topar çıkıp doğru Maltepe Carrefour'da aldık soluğu,
Gülsüm hanım'ın yeni icadı, market arabasına asılıp kendini kaydırmak oldu, cuma günü kızlarım için yeni ciciler almıştım, arabanın içinde hemencik soyunup giyindiler cicilerini, bu sene yine abarttım, sürekli yeni birşeylera alıyorum, nasıl seviniyorlar bir görseniz.Alışverişi biraz uzattık saate bakıyoruz aman Allahım milli maç başlayacak neredeyse yine koşarak çıkıyoruz marketten, zaten birden boşaldı market her kes evlerine koşturuyor, biz de maçı büyük kaynımlarda (eşimin abisinde seyretmeye gittik)
Ne maçtı ama, bağırıp tepindik durmadan, dua dua, son anda yediğimiz gol yıkılan hayallerimiz, durgun, küskün, suskun bakışmalar veeee nihayet gol sevincimiz, gözümü tam ekrandan ayırıp Şeyma'yla bakışırken gol atmışız, kim attı kim attı diye bağırırken, golü tekrar yayınlıyorlar, dünyalar bizim oluyor, bir ara eşimin abisi cama koşmuş neredeyse camdan atlayacak, hepimiz sarmaş-dolaş olduk , yaa penaltılar neydi Allah'ım dua dua, tabi yine yenen biz oluyoruz, Allah'ın izniyle, dayanamayıp 6 aylık hamile eltimi de alıp zafer turuna çıkıyoruz, biz daha çok tenha yolları tercih ediyoruz, korna basa basa gidiyoruz, bir ara Kurtköy'e indik, yıkılıyor oralar, daha fazla heyecanı göze alamıyoruz, ne de olsa hamile var yanımızda hemen kaçıyoruz oradan, yine sakin caddelerden eve dönüyoruz, heyecandan uyuyamadık, darısı çarşambaya inşallah
Cumartesi misafirlerim gelecekti, pazar günü yine pikniğe gittik, küçük kaynım , dayısının oğlu Yüksel Abilerle birlikte, Yüksel abiler avrupa yakasına taşındıkları için cumartesi günü gelip kaldılar bizde, çoluk çocuk gırna gitti, 2 bende, iki Reyhan'da, bir komşumun kızı, 2'de büyük eltimin kızı ettimi 7 çocuk, gerçi Şeyma genç kız, epey de yardımı oldu sağolsun, kudurdular durdular, yusuf kardeşini kıskanıyor Mehmet de bir tatlı bir tatlı, benim kızlar bayılıyor ona, biz Mehmet'i sevdikçe Yusuf çıldırdı, ne yapsak durduramadık onu, diğer misafirler gidince asıl misafirlerimle başbaşa kaldık, çocuklar bir türlü uyumuyor, alıp onları parka götürdük saat ll'den sonra belki yorulurlar da uyurlar diye, nerde sanki bir yerlerinde yedek pil takmışlar çocuklara, zar zor binbir tehditle, uyuttuk da büyüklerle sohbet muhabbet ettik, saat 3 'te yattık, sabah erkenden kalkıp, kahvaltı, piknik hazırlığı derken, 12'de zor attık kendimizi dışarıya, Küçük kaynım sabah erkenden gidip yer tuttu piknik alanında, tabi çocuk yok onlarda şimdilik, 2 ay sonra gelecek kısmetse Elif hanım inşallah,
Neyse piknik alanına gürültü patırdı, sağ salim vardık, güldük, eğlendik, çocuklar için zaten bayram havası, rahat rahat kurtlarını döktüler, küstüler, barıştılar, arada bir hırlaştılar ama çok şanslılar doğrusu, biz biraz şehir dışında oturduğumuzdan İstanbul gibi kalabalık değil, 5 dakika mesafede onlarca piknik alanı var, her hafta randevu alıyoruz biryerlerden illaki pikniğe gidelim diye,piknik alanını bu sefer Ekrem'ler buldu (küçük kaynım) . Yakacık-Aydos ormanlarında süper bir yerdi.Gerisini fotoğraflar anlatsın



Gülsüm hanımla yusuf' minder kavgası yaptılar. Gülsüm minderi kapınca
Yusuf Bey küstü ,
Beyza-Gülsüm ve Yusuf'un sandalye kapma savaşını da Beyza hanım kazandı, kurum kurum kuruldu sandalyeye,

Bu seferde Gülsüm ve Yusuf küstüler,

Gün boyu bir küs bir barışık,

Bir kavgada kaydırak tepesinde yaşandı, burası senin yok benim, ben önce çıktım benim savaşında araya BM olarak ben girip ayırdım, hepsini oradan sınırdışı ettim.












Bu kavgaların sonunda Yüksel amcasıyla
babalarını soyup soğana çevirdiler, dondurma, cips, çekirdek bilumum ıvır zıvır aldırdılar, ne hikmetse işlerine gelen durumlarda hemen birlik oluyorlar,








Buz gibi dondurmalar öfkelerini ancak yatıştırabildi.







Keyifli keyifli dondurma yediler











Günün en akıllı ve uslu çocuğu Mehmet'ti annesi yemek yedirirken çatalı elinden kapıp kendisi yemeye çalıştı ve yedi de maşallah, bu da bizim kızlara ibret olsun,

8 yorum:

meleklerim ve ben dedi ki...

Oh,oh maşallah gezin bakalım.Biz evde hasta çocuk bakalım,olmadı temizlik yapalım siz gezin.Banane haftaya sizdeyim ben de pikniğe gidicem.ben de gezicem,tozucam.Boş kontenjanınız var mı?

уαѕємiη dedi ki...

ne birlikte yapabiliyorlar nede ayrı gayrı değil mi :)

biz daha piknik sezonunu açamadık bi türlü fırsat olmadı nişanlardan düğünlerden çocukalr için süper oluyor piknik

maçada diyecek laf yok gerçekten süperdii semih başlattı hamit sonuçlandırdı helal olsun hepsine

öpüyoruz canım

çise ve annesi... dedi ki...

Gülsümün ilk pozuna bayıldım ne gzelde yakalamışsın...

gülücüklerim benim dedi ki...

Ne demek Dilek hanım buyrun bekleriz efendim,

Yasemin'cim biz de uzun zamandır düğüne gitmedik, ben de düğünleri özledim valla,

Fatma'cım artık fotoğraf makinesiyle geziyorum, Gülsüm'ün ne fotoları var bir görsen

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Gerçekten güzel bir piknik alanıymış, ama maliyetli olsa gerek, baksana marketler, dondurmalar falan:) Eskiden piknik deyince , çimen üzerine atılan kilimler, susuz piknik alanları olurdu ve açıkçası bana eziyet gelirdi, gerçi eziyetini çeken annemdi, biz çocuklara yine oynamak düşerdi, ama şimdi piknik alanları öyle güzelki, temiz hava bol gıda:)

gülücüklerim benim dedi ki...

Böğürtlengözün annesi Evet piknik alanları hakikaten çok güzel, herşey düşünülmüş, WC'ler, bebek uyutma evleri, marketler, çocuk parkları yok yok, çocukların işine geliyor ama faturası yine bize çıkıyor.Ama en azından rahat ediyoruz doğrusu.

Şekerci Butik dedi ki...

ohhh piknik keyfiimm hım çok özledim aslında bende piknik yapmayı her ne kadar sevmesende uzun zaman geçince insan özlüyormuş yaw..

maşallah gülsüm hanım pozlarını yisinler senin .. :D

beyza hanım sana ne desmki elindeki dondurmaya gözüm kaldı..haha çok güzelsin sen yaa maşallah valla ikinizede..

kocaman öpüyoruz..

gülücüklerim benim dedi ki...

Sizde buyrun pikniklerimize, valla onu bunu bilmem ben öteden beri piknikleri çok severim.