Dualarıyla geçmiş olsun dilekleriyle bizi yanlız bırakmayan sevgili Blog dostlarımıza çok teşekkür ediyoruz, Gülsüm önceki güne göre biraz daha iyi, kusması kesildi, ishali azaldı,çok hafif bir ateşi var, ama iştah hiç yok, neredeyse sudan başka birşey yemiyor içmiyor, neyse buna da şükür.Allah tüm hastalara şifalar versin

8 yorum:

Gelin Ayşe dedi ki...

Çok sevindim, çok gecmiş olsun. Bu aralar kimi duysam hasta. Saşgın var galiba?

EHA dedi ki...

çok geçmişler olsun
inşallah kısa zamanda tamammen iyileşir prenses.

meleklerim ve ben dedi ki...

Allah beterinden korusun Zeynepcim.Küçük ve büyük böceklerimi kocaman öptüüüm.

gülücüklerim benim dedi ki...

Sağol gelin ayşem, evet galiba salgın var, çevremizde hasta çocuk çok

gülücüklerim benim dedi ki...

Sevgili Nisanur'cum teşekkürler canım,
Sevgili Meleklerim biz de sizi öpüyoruz

SMİLENA dedi ki...

iyi olduğunuza sevindim.tekrar geçmiş olsun.:))

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun yengecim...daha önceki gnlere göre iyi gördüm gülsümü dün...ALLAH herkeze dermanı şifası olan geçici hastalıklar versin kimsenin başına dermansız dert hastalık vermesin... gözyaşı hastalık hayal kırıklığı olmasın kimsede...hastalık ilaçla geçer önemli olan kalpteki gönüldeki kırıklığın ilaçsız dermansız hastalığı ALLAH hepinizi kötülüklerden ve hastalıklardan korusun...banada beklerim...:-)))

gülücüklerim benim dedi ki...

Güzel dileklerin ve duaların için teşekkürler thingma