Dualarıyla geçmiş olsun dilekleriyle bizi yanlız bırakmayan sevgili Blog dostlarımıza çok teşekkür ediyoruz, Gülsüm önceki güne göre biraz daha iyi, kusması kesildi, ishali azaldı,çok hafif bir ateşi var, ama iştah hiç yok, neredeyse sudan başka birşey yemiyor içmiyor, neyse buna da şükür.Allah tüm hastalara şifalar versin
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)


8 yorum:
Çok sevindim, çok gecmiş olsun. Bu aralar kimi duysam hasta. Saşgın var galiba?
çok geçmişler olsun
inşallah kısa zamanda tamammen iyileşir prenses.
Allah beterinden korusun Zeynepcim.Küçük ve büyük böceklerimi kocaman öptüüüm.
Sağol gelin ayşem, evet galiba salgın var, çevremizde hasta çocuk çok
Sevgili Nisanur'cum teşekkürler canım,
Sevgili Meleklerim biz de sizi öpüyoruz
iyi olduğunuza sevindim.tekrar geçmiş olsun.:))
geçmiş olsun yengecim...daha önceki gnlere göre iyi gördüm gülsümü dün...ALLAH herkeze dermanı şifası olan geçici hastalıklar versin kimsenin başına dermansız dert hastalık vermesin... gözyaşı hastalık hayal kırıklığı olmasın kimsede...hastalık ilaçla geçer önemli olan kalpteki gönüldeki kırıklığın ilaçsız dermansız hastalığı ALLAH hepinizi kötülüklerden ve hastalıklardan korusun...banada beklerim...:-)))
Güzel dileklerin ve duaların için teşekkürler thingma
Yorum Gönder