
Dün 29 Ekim Cumhuriyet Bayramıydı, Cumhuriyetimizin 85. yaşını kutladık, daha nice yaşlara inşallah.
Cumhuriyetimiz dünya varoldukça yaşasın, yücelsin, gözleri olanın gözü çıksın inşallah.Birliğimiz, dirliğimiz, huzurumuz bozulmasın, bozmak isteyenlere Allah fırsat vermesin, bizi birbirimize düşürmesin, şer odakların hain planlarını başlarına geçirsin. Bölücülere de akıl fikir hidayet versin.
Beyza sabah okulundaki törene katıldı, Gülsüm geçen haftadan bu yana nane molla hala ilaç kullanıyor onu göndermedim törene, zaten kısa sürmüş tören, çocukların da pek hazırlıkları yoktu sanırım, öğlende hava çok güzeldi, sanki yazdan kalma gibiydi, çocukları aldım Pendik sahiline götürdüm, parkta koştular eğlendiler, bol bol ıvır zıvır aldırdılar kendilerine, pamuk şekeri, poğaça, simit, pide, bir sürü toka çeşitleri, al al bitiremediler, arada hatırlayamadıklarım da cabası, tam bayram oldu onlar için. 




Akşam Boğaziçi Köprüsü ile Kız Kulesi arasında 16 ayrı noktadan 15 dakikalık müzikli havai fişek gösterisi yapıldı, Müzisyen Fahir Atakoğlu'nun Cumhuriyet'in 85. yıl dönümü dolayısıyla bestelediği eser eşliğinde devam eden gösteri, yaklaşık 20 dakika sürdü. 40 tondan fazla ekipman kullanılan gösteride gökyüzü adeta rengarenk oldu.
Havai fişekler, Boğaz üzerinde yaklaşık 250 metre yükseldi. Ayrıca, Boğaz Köprüsü üzerinde yer alan 42 ateşleme sistemiyle 800 metre uzunluğunda ateş şelalesi oluşturuldu. Biz bu gösteriyi televizyondan izledik, harika bir gösteriydi, boğazın muhteşem manzarası eşliğinde renkten renge girdi gökyüzü, bizim kızlar da -anne biz de oraya gidelim diye tutturdular, keşke yakın olsaydı da evimiz biz de gidip canlı canlı izleyebilseydik, neyse kısmet belki bir dahaki kutlamalarda nasip olur inşallah.

6 yorum:
CUMHURİYET BAYRAMI'mız kutlu olsun Zeynep'çim.
Böceklerim de tam bayram yapmışlar.
Cumhuriyet bayramınız kutlu olsun. Havayi fişiekler harika!
OHH İSTANBULDA OLUP BERABER KUTLAMAK VARDI AMA GÜZEL KIZLARIM ÇOK GÜZEL KUTLAMIŞLAR
Zeynepcim selam.belli seninkiler çok eğlenmiş.ne güzel bir gün geçirmişsiniz.sanada şeker kızlarına da iyi gelmiştir.
sevgilerle...
bayram kuzularına maşallah...eğlendikleri yüzlerinden bellii...
öpüyoruz..
ee onların bayramı sokacaklar tabi ki annelerini masrafa :)
Bayramımız kutlu olsun
Yorum Gönder