Sevgili arkadaşım Semra beni sobelemişti.İşyerimdeki yoğunlığumdan dolayı biraz geçde olsa yayınlıyorum.İşde benim DNA'm.
Zevk seçimin gevşemek ve rahatlamak için can attığını gösteriyor. Ya sürekli şımartılan birisin ya da o kadar yoğun bir hayatın var ki kendine zaman ayıramıyorsun.Romantiksin ve doğanın sade güzelliklerinden hoşlanıyorsun. Uçsuz bucaksız tabiat manzaraları seni rahatlatıyor.Müzik hayatının fonunda çalsın istiyorsun. Gerçek dünyadan bir süre de olsa kopmanı ve rahatlamanı sağlıyor.Sanata karşı geleneksel ve antropolojik bir yaklaşımın var. Senin için önemli olan, bir eserin arkasındaki hikaye ve tarihi .Hislerini takip ediyorsun.
Tatilde deneyimi her zaman konforun önünde tutuyorsun, yıldızların ya da bir çadır bezinin altında. Vahşi doğada olmayı ve yönünü kendin tayin etmeyi seviyorsun.Hiç bir şey adrenalin dolu bir anın yerini tutamaz. Risk almayı ve limitleri zorlamayı seviyorsun.Kendine güvenli ve cesursun- Hayat onu yaşayanlar içindir.İyi göründüğünde iyi hissediyorsun. Kendini şımartmaya hep hazırsın. Tabii bu kadar iyi görünmek biraz zaman ve para kaybı demek, biliyorsun !Seni rahatsız eden şey nedir ? Etrafındaki herşeyin temiz ,düzenli olmasını ve güzel kokmasını istersin. Çok fazla şey istemiyorsun, öyle değil mi?
İçten içe sağlıklı bir yaşam sürdürmek gerektiğininin farkında olsan da, günü geçirmek için ihtiyaç hissettiğin vazgeçilmezlerin var. Tam bir alışkanlık yaratığısın.Evinde gelenekselsin : Tarih ve kaliteye yatırım yapıyorsun. Evinin de senin kadar tarz olmasını istersin İçecek tercihin sağlığına önem verdiğini ve kendin için neyin faydalı olduğunu bildiğini gösteriyor.





8 yorum:
güzel yorumun için çok teşekkürler arkadaşım güzelliklerle dolu bir gün diliyorum sana
güzel yorumun için çok teşekkürler arkadaşım güzelliklerle dolu bir gün diliyorum sana
Neyse geç de olsa senin de dna testini gördük Zeynep'cim.
Teşekkürler Meleklerim, iş yoğunluğundan ancak zamanım oldu.
teşekkürle zeynepçim.seni daha yakından tanımak güzel...seni ve tatlı kızlarını öpüyorum...
Ben de teşekkür ederim Semra'cım, ben de senin delikanlıları öpüyorum.
ay bu testin en güsel yanı yapılışı haha okumak yok resimlere bak yeter...:D
sevgileeerrrr...
hehehe yine aynı sobe :)
kaçtır aynı sobe ile karşılaşıyorum
sanırım bekleyen sobemi yazmanın zamanı geldi sürekli karşıma çıktığına göre :P
sevgiler canım..
Yorum Gönder