Geçen hafta cuma karne almıştık, hani neredeyse l hafta oldu, ben daha yeni yayınlayabiliyorum, bu hafta başı hafif bir grip geçirdim, üzerimde bir kırgınlık bir keyifsizlik vardı ki sormayın gitsin, işte nihayet bu gün yayınlayabiliyorum.

Eve gidince Gülsüm'le Beyza kapıda yalvarmaya başladılar, -anne ne olur yarın karnemi almaya sende gel, herkesin anneleri geliyor, lütfen lütfen Şadiye teyzeme (şefime) telefon et izin versin sana, diye ağladılar resmen, bizde Şadiye teyzemizi arayıp kızların bu isteklerini ilettik, Allah ondan razı olsun izin verdi bize, Gülsüm nasıl bağırıyor seviniyor, -teşekkür ederim anneme izin verdiğin Şadiye Teyzecim diye,
Allah ondan razı olsun 11 senedir az kahrımızı çekmedi sağolsun, yok doğumları, yok hastalıkları şimdi de okulları, çok şükür birbirimizin kalbini hiç kırmadık iş ortamımızda.
Gülsüm'ün öğretmeni Banu hanım çok tatlı bir öğretmen, çocuklara karne yerine ayrıntılı bir şekilde gelişim raporu düzenlemiş uzun uzun çocukların ana okulunda yaptıkları faaliyetlerle, psikolojik, fizyolojik gelişimlerini değerlendirmiş çok hoşuma gitti, öğretmeniyle son görüşmemizden sonra Gülsüm'de olumlu değişimler yaşanmış ve artık öğretmenini daha dikkatli dinleyip arkadaşlarıyla daha az konuşuyormuş, memnuniyetini dile getirdi bende sevindim.

Öğretmenleriyle hatıra fotoğrafı çektirdiler.



Birde yıl içerisinde yaptıkları faaliyetlerle ilgili bir sergi düzenlemişler, Gülsüm'ün yaptığı elişi ve resimleri de gördük, çok beğendik.


Bu bayrağı gülsüm yapmış, konusu gökyüzü ve uzay




Bu da yine Gülsüm'ün yaptıklarından bir örnek,
Öğretmeni ayrıca bir dosya içerisinde onlarca resim ve elişleri göndermiş, eve her gelene hiç üşenmeden tek tek gösteriyor, arada geçiştirmek isteyenlere - dur şuna bakmadın, şunu görmedin diye ısrar edip baktırıyor. Eğer hepsi için ayrı ayrı beğendiğini ifade etmezsen, yoksa bunu beğenmedin mi? diye de soruyor.

Ve Gülsüm'ün karnesinden sonra geldik Beyza'nın karnesine
Ağır ablamız Beyza ilk yazılılardan iyi notlar alarak bizi sevindirdiyse de son yazılılardan iyi notlar alamadığı için bizi ve öğretmenini hayal kırıklığına uğratmıştı, yinede öğretmenimiz sağolsun Beyza'nın asıl performansını bildiğinden kanaat kullanarak notlarını düşürmemiş, ve sadece matematik'i 4 vermiş diğerleri 5, zaten beni üzen şey not değil aslında, durumu çok iyiyken birden notlarını düşürmesi ve ben onu çalıştırırken aslında yapabildiğini görmem özellikle matematikte temelinin çok sağlam olduğunu görüyorum, inşallah ikinci dönem toparlar kendisini
Arkadaşıyla karnelerini karşılaştırıyorlar, Gülsüm'de hemen yanıbaşında onları izliyor,
Çocuklara karnelerini soranlar bazen Gülsüm'e takılıyorlar,
-Duyduk senin karnende zayıf varmış, ablanın karnesi daha iyiymiş diye,
-Hayır, hiçde bile hem ablamın matematiği 4, öbür dersleri 5, yani matematiği zayıf geldi, diye cevabı yetiştiriyor.
Daha nice senelerde hayırlı başarılar getirmenizi dilerim yavrularım, not aslında gerçekten tek başına hiçbirşey ifade etmiyor, konuları anlamadıysanız, özümsemediyseniz, ders olarak öğrenip unuttuysanız, öğrendikleriniz derste ve sınavda kaldıysa, günlük hayata geçiremediyseniz, yada çok başarılı olup da kendinizi ahlaken yetiştiremediyseniz, güzel hasletlerle kalbinizi güzelleştiremediyseniz, çevrenize ve kendinize saygınız yoksa, vatanınıza ve milletinize hiç bir yararınız dokunmadıysa aksine zarar verdinizse;
BENİM İÇİN NOTUN HİÇ BİR ÖNEMİ YOKKKKK !
Yeterki beden ve ruh sağlığınız yerinde olsun yavrularım, her daim başarılarınızla ve başarısızlıklarınızda yanınızda ve bunların sorumlusu BENİM, BİZİZ,
UNUTMAYALIM
ONLARI YETİŞTİREN BİZİZ

6 yorum:

SMİLENA dedi ki...

karneniz hayırlı olsun.çok mutlu olduğu gözlerinden okunuyor.canım benim...

EHA dedi ki...

çok güzel gülsümü tebrik ediyorum ilet lütfen.karnelerde süper aferin iki prensese.ayy bende çok sevdim,şadiye hanımada selamlar allah razı olsun kızları nasıl mutlu etmiş.
kendine ve prenseslerine iyi bak sevgiler.

meleklerim ve ben dedi ki...

Canım tabiki onları yetiştiren biziz ama insan gün gelip emeğinin karşılığını da almak istiyor öyle değil mi?.....

çise ve annesi... dedi ki...

oo karneler hayırlı olsun ama annesi biz özledik bu şekerleri çok ara veriyorsunuz....

siyap dedi ki...

karneler hayırlı olsuuun.faaliyetlerde çok güzel.
okul hayatları hep başarılarla dolu olur inşallah,
sevgileeer...

aybike dedi ki...

Canım karneleriniz hayırlı olsun.Maşallah ikisine de.
Beyzanın karnesi de çok güzel.Bi dersin 4 olması önemli değil.Zaten harika bi yazıyla bunu anlatmışsın.Rabbim başarılarını daim etsin.
kızları ve seni kocaman öptük.
sevgiler.