sızlerı unuttugumuzu sandınız ama hayır unutmadık benım blogum yok takıpcınızım sewerek. gecen zamanda daha bı genclesmısınız sankı hoscakalın ama uzak kalmayın bızden
10 yıllık evli, 2 çocuklu ve kamu sektöründe çalışan bir anneyim. Anne olmanın verdiği onurla, kah yorulup, kah dinlenip, kah sevinip, kah üzülerek gülücüklerimle geçirdiğimiz bu güzel anları sevenlerimle paylaşmak, başka annelerin de hayat maceralarını öğrenmek amacıyla kurdum bu blogu.Görüşmek, tanışmak ümidiyle.
1 yorum:
sızlerı unuttugumuzu sandınız ama hayır unutmadık benım blogum yok takıpcınızım sewerek. gecen zamanda daha bı genclesmısınız sankı hoscakalın ama uzak kalmayın bızden
Yorum Gönder