merhaba blog dünyası
Ben geldim. Savunun bitmez tükenmez bilmeyen maceralarımı, anılarımı, kızlarımı, arkadaşlarımı, dostlarımı dinlemek, onlarla tanışmak istermisiniz.
Ben 31 yaşında devlet memuru bir bayanım. İki tane güzeller güzeli kızlarım var. 24 Mayısta 10 yıllık evli olacağım.
Gülücüklerimin büyüğü BEYZA hanım 7 yaşında l. sınıfa gidiyor.
ikinci gülücüğüm Gülsüm Betül 4 yaşını bitirdi. (Evde oturuyor-ev kızı) ama bugünlük onu işe getirdim. Yaramazlık yapıyor.Akşamları eve yorgun argın, perperişan gidiyorum, kızlarım hemen üstüme atlayıp "Hoşgeldin annecim" diye bağırıp yanağıma öpücükler konduruyorlar. O zaman dünyanın en mutlu insanı ben oluyorum. Ama bu mutluluğum çok kısa sürüyor. Çünkü bir dünya ev işi, Beyza'nın ev ödevi, ertesi gün yemeklerini yapma işi beni bekliyor oluyor. Her gün bu koşuşturma işi devam ediyor. Ben de bütün bunları blogumda yayınmalaya karar verdim. Hem rahatlamış olurum. Hemde kızlarıma ileride bir hatıra olarak kalır.... düşüncesindeyim. Gerçi günlük maceralarımızı hergün canım arkadaşlarım Dilek ve Yasemin'e de anlatıyorum ama olsun bir de yazayım dedim şimdilik bu kadar beni özleyin anacım bay

1 yorum:

meleklerim ve ben dedi ki...

Canım arkadaşım ilk yorumun benden olsun istedim.Bloğun hayırlr uğurlu olsun.Takipteyiz