01/05/2008
Merhaba yeni gün. Bugün l Mayıs işçi bayramı. Ama maalesef bayramdan çok savaş gibi kutlanıyor. Biz de İstiklal Caddesinde olduğumuz için olaylara çok yakınız. Şu an işyerinin önünde onlarca çevik kuvvet bekliyor.Bizler güvendeyiz yani gerçi, şu ana kadar bizim mahalde geçmiş yıllardaki gibi olaylar çok şükür yaşanmıyor, daha çok şişli bölgesinde yoğun olaylar olduğunu öğrendik. Allah Güvenlik Kuvvetlerine yardım etsin. Gencecik polisler tedirgin bir şekilde bekleşiyorlardı, inşallah kötü birşey yaşanmaz.Geçmiş yıllardaki tecrübelerimizden bu yıl servisle Harem'den Eminönüne geçip galatayı yürüyerek geçip, Tünel çalışmadığı için Karaköy'den işyerine yine yürümek zorunda kaldık. Geçen yıl servisle Boğaz köprüsünden geçip Beşiktaş'a kadar geldiğimizde polis otobüsü durdurup geri çevirince bizde olayların içerisinde kalmıştık.Çok zor ve korkulu saatler geçirmiştik.Arkadaşım Gurbet'le Beşiktaş'ta göstericiler ile polis arasında sıkışıp kaldık. Bir ara ilerlerken bir baktık göstericiler üzerimize doğru koşarak kaçıyorlardı, biz de korkudan onlarla birlikte geri dönüp koşmaya başladık, ne olduğumuzu anlayamadan epey bir koşturduk. Geriye bir döndük bizim servisten kimse kalmamış.Göstericiler arkamızda polis barikatı önümüzde, ne ileri ne geri gidemiyoruz, polis te bizi arkasına geçirmedi, o an kaldırıma oturup ağlamaya başlamıştık, neyse ki Deniz Müzesinin kapılarını açıp bizimle birlikte birkaç kişiyi kurtardılar.Yani epey atraksiyon yaşamıştık. Öğlene doğru işyerine ulaşabilmiştik.Tabi benim elimde telefon, eşim işyerinde sürekli onu arayıp canlı yayında son durumları aktarmıştım. Neyse ki şimdilik asayiş berkemal.Beni merak etmeyin anacım.

0 yorum: