05/05/2008
Yeni haftaya Merhaba!
Yorucu bir hafta sonu sonrası yine birlikteyiz. Artık neredeyse -Şu hafta sonu bir gelse, diye beklentilerimden vazgeçeceğim. Allahım evde bir türlü işim bitmiyor, inanamıyorum işleri yaptıkça çoğalıyor. Cumartesi günü (sanki tatil değilmiş gibi) saat sekizde kalkıp Beyza hanımı kursa gönderdim. Giriştim işe, işe önce balkonumu temizlemekle başladım, bahar geldi geleli balkonda hayli misafir ağırlıyorum, ve laf arasında benim misafirlerim oldukça pisletiyorlar balkonumu. Evet Kuşlardan bahsediyorum, benim de gündüzleri evde olmayışımı sonuna kadar kullanıp balkonumda keyif çatıyorlar, kah çalı çırpı toplayıp yuva yapıyorlar, kah yıkanmış çamaşırlarımın üstünde gezinip bir güzel kirlettikten sonra, bir de yumurta bırakıyorlar, o zaman ellemeye de korkuyorum, eşim bazen yuvalarını toplayıp bir kutu içerisinde bir mimar edasıyla harika yuvalar inşaa ediyor onlar için yumurtalarını da tam ortasına yerleştiriyor ama o zaman da kuşlar bir daha hiç uğramıyor. Yuvalarının ellenmesinden hoşlanmıyorlar herhalde Neyse gelelim mevzuya. Efendim bu hafta özellikle misafirlerim tarafından çok fazla kirletilen balkonumu detaylı temizleyeyim dedim, detarjanlı suyla (Benim balkonum kuşlardan korunmak üzere pimapenle kapatılmış durumda) iç taraftan pvc pervazlarını temizlemek üzere (içten) su döktüm, hay dökmez olaydım, pervazın kenarında oluk varmış hani yağmur sularını dışarı tahliye etmek üzere konulan, sen döktüğüm sular dışarı akmazmı, hemen fark edip, balkonda elime geçirdiğim havluyla dıştan silerken, 5. kattaki komşuma yakalandım, aşağıdan yukarıya saymadığı laf kalmadı, kadın balkonu kirlense zannediyor ki üstten bir şey silkeleniyor, halbuki benim balkonum onunkinden çok daha fazla kirleniyor, ama ne dediysem kadına anlatamadım, özür de dilediysem nafile, -tabi senin üzerinde kimse yok senin başından kimse silkelemiyor, birşey dökülmüyor diye bas bas bağırıyor, vallahi kuşlar benim tepeme neler yağdırıyor ama ben onlara bağıramıyorum, birazdan yağmur yağdı kadını çok aradım ama göremedim, yine söylensene diyecektim ama neyse, nede olsa yaşlı ve benden büyük, ve sonuçta benim hatamdı, ama üzüldüğüm nokta bilinçli olarak yaptığım birşey değildi, yani 7. kattan aşağı şakır şakır cam yıkayacak kadar salak değilim herhalde, ama gelgelelim komşuma göre ben üstte oturduğuma göre potansiyel suçluyum. Tabi bir de bunun mazisi var, adım çıkmış 90'a inmez seksene . Bizim Gülsüm hanım küçük 2 yaşlarında filan, veli beyin balkonda içip tmaya kıyamadığı küllükte biriktirdiği sigara izmaritlerini balkonda aşağı boca ettiğinde ve elinden küllüğü fırlatacağı esnada son anda yakaladığımda da bu kadıncağız balkondaydı ve elimde küllükle yakalanmıştım, sanki ben dökmüşüm gibi suçüstü yani, zor bela binlerce kez özür dileyerek anlatmıştım kadına ve odur budur kadın balkonda beni gözetliyor, yok ıslak çamaşır asma, yok silkeleme, ne zaman balkona birşey assam, kadın orada, BİRİ BENİ BALKONDAN GÖZETLİYOR filmi tam gaz gösterimde. Bakalım son olayın kamera arkasında neler yaşanacak, yakında kokusu çıkar, Beyhan abladan duyarım. İyiki çalışıyorum.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)


1 yorum:
Valla eğer evde olsan seni hemen biri beni balkondan gözetliyor yarışmasından diskalifiye ederlerdi herhalde.Ay sen çok yaşa Zeynep güldürdün beni.Gerçi bu olayı öğlen yemeğinde dinlemiştim senden ama yazdıkların daha keyifliymiş.Öpüldün.
Yorum Gönder