06/05/2008 Salı
Günaydınnn.
Merhaba dünü yani pazartesi gününü nispeten diğer pazartesilere oranla daha az stresli atlattık. Malum pazartesi sendromunu fazlasıyla yaşayanlardanım. Ama hafta sonunu balkon maceram ve yorucu temizliklerden sonra neredeyse işe geldiğime sevindim bile (İLK DEFA oluyor bu) Neyse, ama Sevgili arkadaşımız Yasemin'in biricik oğlu ÇAĞRI'nın l5 gündür bir türlü geçmeyen ciddi rahatsızlıkları nedeniyle dün ÇAPA Tıp Fakültesine yatırıldığını öğrendiğimde çok üzüldüm, inşallah kısa sürede iyileşir, Allah acil şifalar versin. Çağrı'nın anne karnına düştüğü günden itibaren büyüyüşünün her aşamasına şahit oldum, tabii Yasemin'de BEYZA'ya çünkü hamileliğimizi aynı zamanda ve aynı odada çalışarak geçirdik, Beyza'yla Çağrı'nın arasında tam 24 gün var, Kardeşi CEMRE ve Çağrı'da (DİLEK'in çocukları SENA (İSİMİ ANNESİ BENİM TELİF HAKKI BENDE, SERRA onun adını annesi koydu, dahil ) benim çocuklarım sayılır ALLAH ACILARINI GÖSTERMESİN.Bütün dualarımız senin ve tüm çocuklar için.
Gelelim uyuyan güzel mevzuuna, efendim işyerinden l saat önce Veli Beyle arazi olduk. Önceki gün beyimiz arabayla işe teşrif ettiler. Dönüşte arabayla gideceği için bende peşine takıldım. 5 'te evdeydik. Dolayısıyla eve 2 saat önce gitmenin verdiği sevinçle akşamı oldukça güzel geçirdim. Birde canım kardeşim BİLAL'de bizi ziyarete gelince oldukça sevindim. Ancak veli bey yemeği yedikten sonra yatarak haber seyrederken saat tam yedi (7)'de bir uyudu, Sabah altı (6)'da yani ben işe gitmek üzere kalkınca uyandı, uyumaktan gözleri şişmiş bir halde, telaşla bir saatine baktı, bir bana oooo çok uyumuşum, beni niye kaldırmadın diye söylendi, o kadar acıkmış ki uyuyan YAKIŞIKLI baktım ben giderken kahvaltı yapmak üzere çay demlemeye koyulmuştu bile...............
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)


1 yorum:
Zeynepçim uyuyan yakışıklının resimlerini bırakta artık iki gülücüğünün resimlerini koy bloğuna.Hani iğne oyası tülbentlerin.Seni tembel seni.
Yorum Gönder