08/05/2008 Perşembe

Günaydın. İşte yeni bir günde yine birlikteyiz.Kısaca dün akşamı anlatayım. Dün bizim evde tarihi bir gün daha yaşandı. Eve gittiğimde eşim Beyza'nın derslerini yaptırmış. Gözlerime inanamadım.Sevinçten havalara uçtum.Ohhh be akşam da Yaprak Dökümü var, rahat rahat seyrederim dedim.Tabi veli beyin aklında akşam arkadaşlarıyla buluşma planı varya bu ders yaptırma işi filan ben sesimi çıkarmayayım diye, Allah için son zamanlarda pek çıkmıyor doğrusu. Zaten vardiyalı filan çalışıyor, pek görüşemiyoruz, bir de akşamları dışarı çıkınca söyleniyorum tabiki. Kızlar akşam bilgisayarda oyun oynadılar, küçüğüme bakan Müzeyyen abla'nın kızı Büşra'da aralarına katılınca kim daha fazla oyun oynayacak diye kıyasıya mücadele ettiler.Büyükler Gülsüm'ü kandırmak için "dur şurayı düzeltelim, ay yanlışlık olmuş" diye onun sırasını atlatmaya çalıştılarsa da Gülsüm yermi, kaçın kurrası, en büyük silahı da en basit şeylerde bile yırtınırcasına bağırmak, sanki etinden et kopartırcasına ağlamak, bu arada da duygu sömürüsü yapmak, "ama bu haksızlık değilmi, ben küçük değilmiyim, benim de oynamaya hakkım yokmu, diye diye istediğini muhakkak yapıyor, yine öyle oldu sonunda.Bazen Gülsüm'ün ısrarları o kadar fazla oluyor ki beni de pes ettiriyor, ne desem kar etmiyor, o zaman da ben hanım kızım beyza'ya dil döküyorum, "aman Beyza ne olur tek kardeşinin sesi çıkmasın da, onun mızıltısını dinlemeyelim, diye bin rica minnet öncelik yine Gülsüm hanıma veriliyor, tabi baştan ipleri eline geçirdi, benim en güçsüz olduğum anlarda verdiğim tavizleri geri alamıyorum sonuna kadar kullanıyor cadı...... Haaa eşim dün okula uğramış öğretmeni beyza'lı övmüş durmuş, bazen şikayet, bazen övgü alıyoruz, şaşırıyoruz doğrusu, öğretmenimiz çok idealist ve disiplinli, biraz da müfredatın üstünde yükleniyor çocukları l işlemli, 2 işlemli derken problemler 3 işlemliye çıktı. Beyza ilk zamanlar çok zorlandı, üstelik birde kursa gidiyor, şimdilik sadece 3 işlemli problemlerde sıkıntı varmış olsun buna da şükür biz onların çözdükleri problemleri 3. sınıfta yapıyorduk, Allah herkese kolaylık versin.


Bu arada Veli beyle birlikte hastaneye Çağrı'yı ziyaret etmeye gideceğiz. Çağrı bizden kitap istemiş. Buradan biliyorumki bu yazılarımı okuyanlar onun için dua ediyorlar, selamlar gönderiyorlar. Baş üstüne iletirim efendim.

4 yorum:

meleklerim ve ben dedi ki...

Yerim o küçük böcüğümü ben.Aferim ona tabi ezdirmiycek kendini kimin yeğeni dimi ama....

gülücüklerim benim dedi ki...

evet aynen sana çekmiş teyzesi. Beni karnın burnunda karda kışta Doğum için gecelik almaya Eminönüne götürdüğün günleri unutmadım. Hani ben gelmiycem deyince (Belki sende gitmezsin diye blöf yapmıştım) baktım sen yanlız gidiyorsun, paşa paşa gelmiştim seninle eminönüne......hey gidi günler hey

KeLeBeK dedi ki...

merhaba iade-i ziyarete geldik
küçük kızınız tıpkı benim kız kardeşime benziyor, su an 14 yasında ve hala ısteklerını yaptırtıyor bu da anne ve babamı cok yıpratıyor kı bızı tam bır dısıplınle buyutmuslerdı sımdıden onlem almalısınız derım
bu arada yorumunuz cok ılgımı ve dıkkatımı cektı sanırım ıshalımın sebebı kayısı suyu :( zıra bır haftadır meyve suyu namına sadece kayısı suyu tukettım en sonuncuyu da dun ıctım ınsaAllah dedıgınız gıbı bundan kaynaklanıyordur mıkrobık bırsey cıkmasını ıstemem

muko dedi ki...

merhabaaaaaaaaa,
iade-i ziyeret geldimm ve çok cicii kılzarı gördümm
Allah bağışlasın çok tatlılarrrrr..