Merhaba arkadaşlar, işte geldik burdayız, her güzel şeyin bir sonu olduğu gibi bu kısa tatilimiz de çok hızlı ve eğlenceli ancak çabucak geçti ve evimize döndük, tatil de çok güzeldi ama inanın insan ne kadar güzel bir ortam içerisinde olsada evini de özlüyormuş , dualarınızla sağ salim gittik geldik Allah'ın izniyle,
Aslında her gün çektiğimiz resimler ile küçük ayrıntıları sizlerle paylaşmak üzere PC'de yanımıza almıştık ancak resimler konusunda başımıza gelmeyen kalmadı, efendim ilk gün yani Cumartesi akşamı ilk görüntüleri çektikten sonra akşam blogda yayınlayayım dedim, ilk resmimi bloga atmak yarım saatimi aldı, yine de hiç olmazsa bir resim olsun diye bekledim, sonra çok geç saat olduğu için pes ettim, orada internet çok yoğun ve genelde akşam saatlerinde kullanıldığı için sistem çok yavaş çalışıyormuş, gündüzleri de doğrusu program yoğunluğundan daha doğrusu odaya pek uğramadığımızdan pc'yi pek açamadım.İkinci resimlerimizi de Pc'de ayarlayıp kendi haline bıraktım, saatler sonra nihayet yayınlanmış olarak buldum kendilerini, neyse efendim terslik bununla sınırlı değildi tabiki,
(Allahtan çektiğimiz resimleri Çarşamba gününe kadar eşim PC'ye atmış) Çarşamba sabahı çocukları babasının yanına havuza bırakıp ben tek olarak takılayım dedim, babalarıyla havuzda resim çektirirler hiç olmazsa dedim fakat bu sefer çocuklar değil ama Veli bey kamera-fotoğraf makinesini havuza düşürmeyi başarmış, tabi gitmiş makine neyseki çekilmiş olanları kurtarabildik,
Dün de tatil sonrası Beyza hanım'ın biriken bilumum performans ödevlerini yaparaktan oldukça fazla performans sarf ettim, doğrusu yüksek notlar bekliyorum, aslında her zaman bu tür ödevlerini beraber yaparız ancak o da kitapları ve defterlerindeki eksiklerini tamamlamaya çalışıyor, onları da bilahare gururla göstereceğim buradan inşallah, bu seferde PC'de sorun var açılıp kendi kendine kapanıyor, hayırlısıyla şu resimleri bir kurtarabilsem aletin içinden yoksa her an başlarına bir şey gelebilir, yani anlayacağınız elimde tatilimize dair göstereceğim resim filan yok, çok üzgünüm ama hiç değilse yazayım dedim bari resimleri albüm olarak göstereceğim söz.
Döndüğümüz gün yani pazar günü de Beyza Hanım'ın okuma bayramı vardı. Apar topar hazırlanıp koşa koşa programa yetiştik, kuaföre bile götüremedik beyza'yı evde Büşra'yla birlikte yaptık saçını, kuöföre gide gide biz de öğrendik topuz yapmayı, neyse ki yine de güzel oldu saçı, fakat evde taktığımız tacını okula gidince çıkarmak istedi, arkadaşının birisi de takmamış onunda saçını acıtıyormuş, sıkıntıya hiç gelemez, aslında tacıyla daha güzel görünüyordu ama zorla da bizimkine hiç birşey yaptıramazsın ben de fazla üsteleyemedim.

Bu evde ilk saçını yaptığımızdaki taçlı hali
Bunlar da okulda taçsız hali, bakın diğerleri güzelce taçlarını takmış,
Beyza ve Damla hariç herkes taçlarını takmış, zaten Damla ne yapsa Beyza'da aynısını yapmaya çalışıyor, 2 sene kreşten bir sene anasınıfından şimdi de l. sınfta hiç ayrılmadılar tam bir kankalar yani, sizce de taçlı daha
güzel değilmi ? Neyse benim beğenmem yeterli değil tabiki onlar istemeyince biz hiçbir şey yaptıramıyoruz.
Beyza sene başından beri folklöre gidiyordu, fakat hangi yörede oyun oynadığını dahi söylemedi, bir sır gibi sakladı, O gün kıyafetlerini görünce kafkas oynayacağını anladım, son hafta provalara da katılmadığı için acaba unutmuş mudur diye endişelendim, bari evde kendi kendine prova yap, bu arada ben de görmüş olurum dediysem de oynatmayı başaramadım, gösteride hatırlarım deyip kesip attı, bu sene bütün birinci sınıflar toplu olarak gösteri yapacaklarından oldukça kalabalık ve uzun sürdü program, birde kafkas oyununu en sona bırakınca çocuklar da bizde heyecandan ve beklemekten yorulduk, gösteriye çıktıklarında bir de baktım bizimkisi oyunun asıl kızı olarak ortada oynuyor, çok şaşırdım, son hafta provalara da katılamadığından unutacak diye aklım çıktı, birinci bölümünde iyi oynadı, ikinci bölümünde tereddüt etti, biraz durakladı, öğretmenine bakmaya başladı, ben de duaya başladım, çok şükür hemen toparlandı devam etti, hiç istifini de bozmadı, böylece soğukkanlı bir yapısı da olduğunu da öğrenmiş oldum kızımın, zorluklarda pes edip bırakmayacak kendini, bunların hepsi birer tecrübe tabiki, zaten çocukların bu tür gösterilerde kendine güven kazanması açısından oldukça yararlı, böylece amacını gerçekleştirmiş olduk, onu öyle sahnede görünce gözlerim doldu, ben neredeyse ağlayacaktım, onun da gözünün arada bir bende olduğunu fark ettim, en ufak bir zayıflığımı görünce onun da hemen çözüleceğini hissettim, ben de kendimi hemen toparladım, gururla sevinçle kalbim küt küt ata ata izledim onu, eminimki onun da yüreceği zıp zıp zıplamıştır, gösterileri bitince büyük bir alkış tufanıyla birlikte bizde rahatlamış olduk, Allah herkese böyle güzel günler nasip eylesin, önümüzde uzun yıllar var, daha nice önemli günleri olacak, inşallah daha nice başarıları da görürüz.




5 yorum:
Hoşgeldin canım arkadaşım resimlerini yüklersen sevinirim.
Yediğin içtiğin senin olsun gezdiğin yerleri merak ediyoruz...
hoşgeldiniiiz,sefalar getirdiniiiz...resimleri kurtarmanı diliyorum öncelikle ve tatilinizin iyi geçmesine çok sevindiğim.siz sağ salim gelmişsiniz ve güzel eğlenmişsiniz ya gerisini boşver :) ama yine de oralardan 1-2 kare görsek fene olmaz :)) öpücükleeer,sevgileeer...
Teşekkürler siyap, pc'deki sorun düzelir düzelmez hemen resimleri yayınlayacağım
Unuttuysan hatırlatayım Zeynepcim benim de bir sitem var.Yorum bırakırsan sevinirim.
ah canım ne demek
baş üstüne
Yorum Gönder