Beyza Hanım ve Gülsüm hanım hamak keyfinde, sabah kahvaltısı ve akşam yemeklerinden sonra yeşilliğe yayılıp hamak-salıncak keyfi yapıyorduk. Ne demişler yemekten sonra ya 40 adım, ya sırt üstü, biz de sırtüstü yan gelip yatıyorduk.
Kaldığımız yerin en sevdiğim yanı da otelin çok katlı olmamasıydı, Türk evleri şeklinde 2 katlı, sıralı ve ortasında geniş avlu şeklinde bahçe bulunmasıydı, ayrıca yeşil alanları da çok genişti, yani illaki kalabalıkla aynı mekanı paylaşmak zorunda değilsin, ister havuzda, ister deniz kenarında, ister kafelerde, çocuk parklarında takılabiliyorsunuz, bu da insanların üst üste olmasını engelliyor. Gitmeden önce en büyük sıkıntım da buydu zaten, neyse ki korktuğum gibi olmadı, ortam tamamen çocuklu aileler düşünülerek dizayn edilmişti, yoksa neyimize iki afacanla otel tatili, alışmışız biz kendi yazlığımızda tatil yapmaya....
Kaldığımız yerin en sevdiğim yanı da otelin çok katlı olmamasıydı, Türk evleri şeklinde 2 katlı, sıralı ve ortasında geniş avlu şeklinde bahçe bulunmasıydı, ayrıca yeşil alanları da çok genişti, yani illaki kalabalıkla aynı mekanı paylaşmak zorunda değilsin, ister havuzda, ister deniz kenarında, ister kafelerde, çocuk parklarında takılabiliyorsunuz, bu da insanların üst üste olmasını engelliyor. Gitmeden önce en büyük sıkıntım da buydu zaten, neyse ki korktuğum gibi olmadı, ortam tamamen çocuklu aileler düşünülerek dizayn edilmişti, yoksa neyimize iki afacanla otel tatili, alışmışız biz kendi yazlığımızda tatil yapmaya....
Beyza-Gülsüm kardeşlerden çeşitli pozlar.
.jpg)
.jpg)
Bu lünapark şeklindeki oyun parkı pardon (tuzak da) bizim odanın tam karşısına geliyordu ki bizimkiler için bulunmaz nimet, her gözünü açtıklarında bu oyuncaklarda oynamak istediler, dolayısıyla otelde nereye para harcayacağız diye düşünürken bulmuş olduk, bol bol jeton alarak para harcamış olduk.Hatta toplu alımlarda indirimler, ve promosyonlar da kazandık.

Gülsüm altta kalır mı? ağlayarak " baba beni sevmiyormu sun "benimle de resim çektir" diyerek hemen arızaya geçmişti

Beyza-Gülsüm hanım keyif yapıyorlar

Burası da bizim kaldığımız odanın balkonundan çektiğimiz fotolar. Söylemesi ayıp bizim rezerve ettiğimiz odayı başkalarına verdiklerinden bize de otelin Vip odalarından birisi nasip olmuştu da

İnsanın gözü de güzel şeyler görmeli hani
Çocuklar parkta oynarken ben de tahta çitlerden atlayıp deniz kenarına firar etmiştim, tam akşam olmak üzereydi, manzara harikaydı, ülkemizin her yanı güzel, her yanı cennet ne dersiniz sizce de öyle değilmi....
Bu aşıkları da deniz kenarında bulduk, ne romantik değil mi
.jpg)


4 yorum:
Demek vip oda ha......Yine dört ayak üstüne düşmüşsün.
Resimler bir harika çok eğlendiğiniz belli.İnsan böyle tatillerden sonra çalıştığının karşılığını alıyor dimi ama...
Darısı başımıza ah...ah...ah...
inşallah darısı hep beraber tatil, grup olduğunda daha zevkli oluyor tabiki tam bize göre
merhabalar,
iadei ziyarete geldik.
bizi ziyaret etmişsiniz çok mutlu olduk.bizde sizi listemize ekledik artık sık sık uğrarız.
tatilde çok eğlenceli geçmiş belli fotoğraflardan.
kızlarınızada sevgilerimizi gönderiyoruz allah nazarlardan saklasın.
Teşekkürler Nisanur Hatice bundan sonra da takipteyiz
Yorum Gönder