11/06/2008



Benim anne adayı kuşum, ağır misafirim, cumartesi günü yaptığımız anlaşma gereği şimdilik yerinden hiç, kalkmıyor, balkonumu pisletmiyor ve arkadaşlarını balkonumda ağırlamıyor, çok anlayışlı bir kuş, Ne derler misafir misafiri istemez, ev sahibi hiç birini istemezmiş, şaka, şaka
Eminim o da yavrusu için katlanıyordur bunca şeye, ama inanın sanki beni anladı, ya çok tatlı canım benim, umarım yavrusunu görmek nasip olur.

12 yorum:

meleklerim ve ben dedi ki...

Gerçekten de çok tatlıymış.İnşallah yavrusuna kavuşur da sende balkonunda rahat edersin.

уαѕємin... dedi ki...

sonunda girebildim sayfana :) her girdiğimde pc donuyordu neden anlamadım

ne güzelde bulmuş yerini çok şekerr keyfide yerinde gibii :)

gülücüklerim benim dedi ki...

Teşekkür ederim Yasemin'cim ilginçtir ki ben de senin bloguna girince aynı sorunu yaşıyordum düzeldi çok şükür,
Kuşumun keyfi yerinde kardeş kardeş yaşıyoruz işte tek sorun soğanlarım gitti taaaa Antalya'dan getirmiştim minik minik taze soğan, yenisini de bir türlü alamadım, bundan sonra yemek yapmayı düşünmüyorum zaten haaa haa haa

Adsız dedi ki...

hııımmm demek senin benim adımda başka bir arkadaşın var hadi anladık bloğun var buna ne demeli kızım körle yatan şaşı kalkarmış bilmiyormusun, anlamışsındır sen beni. kuş değilde yavruların o kadar tatlılarki Allah sağlıklı uzun ömürler versin

gülücüklerim benim dedi ki...

Teşekkür ederim, canım kıskandın mı, aşkım sen benim biricik sarı papatyamsın, senin yerin ayrı, ama biz seni de bekliyoruz aramıza, en kısa zamanda.

gülücüklerim benim dedi ki...

Ben de o günleri sabırsızlıkla bekliyorum Dilekcim, inşallah küçük kuşumuz sağ salim dünyaya gelir de rahatlarız biz de.

Şekerci Butik dedi ki...

hahah çok şeker bişeymiş misafirin canım...yaride harika olmuş..

sevgiler..

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Hadi kahve hazırmı bak bende geldim ziyarete :))
Canım yeni misafirin hayırlı olsun, uzun süre kalıcı misafir gibi gözüküyor :) Allah onada yavrularına kavuşmayı nasip etysin.
Bloğunu baştan şöyle bir okudum. Beyza nın doğum macerasını okurken içim cızladı, Allah beter acılarını göstermesin, yavrularını sana bağışlasın. Nedense hep derler ikinci çocuklar daha bir cimcime olur diye :) Haa bide Gülsüm hanım ın ablasına " sen olmazsan ben yaşayamam, sen benim çocuklarımın teyzesi olacaksın" lafına ve ağır abla Beyza nın verdiği cevaba bayıldım doğrusu :)
Canım benim kendine iyi bak, kuzularını öpüyorum ...

muko dedi ki...

misafirin ne tatlı öylee :)

iyi ağırla bakalım misafirinide arkadaşalrını falanda getiriler belki :D

sevgiyleeeeeee

gülücüklerim benim dedi ki...

Hoşgeldin Böğürtlengözün annesi kahve ne demek her zaman beklerim, fal bakan da bulursak değmeyin keyfimize, kahve sadece bize değil haaa tüm blog arkadaşlarım siz de buyurun,

Sevgili Muko'cum biz kuşumla bir anlaşma yaptık, yavruları dünyaya gelene kadar şimdilik misafir ağırlamayacak balkonumu ve çamaşırlarımı kirletmeyecek, şimdilik sözünde duruyor, öyle anaç öyle tatlı ki ona bu saatten sonra kızabileceğimi hiç sanmıyorum.

gülücüklerim benim dedi ki...

Şirincim yeri güzel olmaz mı, bir kere sepeti çok cici, çok estetik görünüyor, altında minik minik taze soğanlar tam yuva yapılacak yer tabiki.

mummy dedi ki...

hakkaten pek rahat görünüyor yerinde..Senin balkonu seçmesinde bir keramet vardır elbet..Yuvana da bereket getirir yavrukuş..
Sevgiler