Üzgünüz dostlar, malesef ki bu sefer üzülen taraf biz olduk,
Heyecanlandık, sabırsızlıkla bekledik, saatler geçmek bilmedi, akşam alelacele sofralar kuruldu, yapılacak işler hızla yapıldı, (demek ki istenildiğinde yapılabiliyormuş, her gün tembellikten, yorgunluktan şikayet ederek yapmaya üşendiğim işleri bir baktım maç heyecanıyla çabucak bitirmişim) içecekler, kuruyemişler, ıvır zıvırlar hazır edilip beklendi maç saatinin gelmesi,
Ve maç başladı, harikaydık, turnuva boyunca izlediğimiz en kaliteli oyunu oynuyorduk, onca eksiklere, kart cezalılara rağmen, milli takımın yedekleri de en az diğer futbolcular kadar güzel oynayabildiklerini gösterdiler tüm dünyaya, bir türk dünyaya bedeldir kelimesinin anlamını bir kez daha ispatlamış oldular, goller peş peşe gelirken, ellerimizi mevlaya açıp dua ettik çoluk çocuk, nefeslerimiz kesildi, her şutta, her atakta ayağa kalkıp haydi haydi aslanlar diye çığlık çığlığa bağırıp çağırdık, Ümit'in golü, peşinden Almanlar'ın 2. gölü, ama biz yine atarız diyoruz son saniyeler de olsa yaparız, alıştık biz buna, niye olmasın daha önce olmadı mı ? derken sahneye altın golcümüz Semih Şentürk çıkıyor atıyor yine o nefis golü, yine sevinçten deliye dönüyoruz, uzun sürmeden Almanlar'ın atağı ve bu sefer son dakika gölünü biz kalemizde görüyoruz, ama herşeye rağmen Almanları yerle bir edip, en çok korkulan golcülerini sahadan siliyoruz, üstelik her zamanki gibi hakemin sanki karşı takımın bir futbolcusuymuş gibi davranması, Alman futbolcularının tiyatro oyuncularına taş çıkartırcasına, daha bizimkiler dokunmadan kendilerini yerden yere atıp güya canlarının acıdığını göstermek için debelenmeleri, küçüldükçe küçülmeleri, bizim aslanların ise en kötü şekilde düşürüldükleri halde hemen ayağa kalkıp oyuna devam etmeleri, başları dik, alınları açık, kendilerine güvenleri tam bir şekilde sahanın her yerinde sonuna kadar mücadeleleri görülmeye değerdi, yenildik ama biz onurluyuz, yenildik ama biz onlarla gurur duyuyoruz, bize Türk Milleti olarak unuttuğumuz bazı özelliklerimizi yeniden hatırlattılar, biz yenmenin de yenilmenin de nasıl onurlu bir şekilde olabileceğini gösterdik dünyaya, Türklerin isterlerse yapamayacağı şey yoktur, yazacak çok şey var tabiki, bu turnuvaya emeği geçenlere, Milli takım yöneticilerine, Fatih Terim'e ve TÜRK ASLANLARINA teşekkür ediyoruz, hepsiyle gurur duyuyoruz, siz GÖNÜLLERİN ŞAMPİYONUSUNUZ, siz bizim ŞAMPİYONLARIMIZSINIZ.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)


4 yorum:
çok haklısın agzına saglık ne güzel anlatmışsın.onlar gönüllerimizin şampiyonları hepsine helal olsun.
NE MUTKU TÜRKÜM DİYENE.....
Sevgili Nisanur-Hatice ve Meleklerim teşekkür ediyorum, duygularımız çok yoğun, anlatmaya kelimeler yetmiyor inşallah daha nice turnuvalarda başarılar diliyoruz Milli takımımıza
milli takımımızla gurur duyuyoruz onlar gerçekten gönüllerimizin şampiyonu sende bunu çok güzel dile getirmişsin...
Yorum Gönder