07/06/2008 Pazartesi
Bir hafta sonunu daha geride bırakıp yine koşa koşa işe geldik , her ne kadar ayaklar geriye gitsede, zorla geldik işte, işte size resimlerle hafta sonumuz, Cuma günü eve gittiğimde canım hiçbirşey yapmak istemiyordu, çocuklar da yemeklerini yemişler, kuduruyorlardı, eşimin Pendik'te toplantısı varmış, hemen biz de peşine takılıp doğruca Pendik sahile uçtuk, komşumun kızı Büşra'yı da alaraktan
Kızlar parkta doyasıya eğlendikten sonra, sahilde gezinirken bir baktık ileride bir müzik, bir ses, ışıklar filan, o zaman hatırladık, senenin bu aylarında Pendik'te festival olur, ya biz de işte böyle tesadüfen görürsek bakarız birazCIK, utanmadan söyleyeyim bu festivalin tertipçisi de benim muhterem abim olur kendileri, l ay kadar eve köye gelemez,
Önce sahil çadırında Geleneksel Türk El Sanatları Fuarını gezdik, Tezhip, bakır dövme, deri, ahşap oyma, Tokat bezi, oltu gümüş, Ebru, seramik, lületaşı, bezbebek, vs. birbirinden güzel eserleri görme fırsatımız oldu, ellerine sağlık hepsi harikaydı.


Beyza hanım kızlara küstü, bir afra bir tafra arkasını döndü,
Yine sahil gezintisinden kareler
İlk sahile ulaştığımızda görüntülenen kareler
Cuma gezintimiz Emre Aydın konseriyle sona erdi. Dondurmalarımızı yine yiye arkamıza baka baka eve döndük tıpış tıpış,
Gelelim Cumartesiye, kendimize gidecek kapı aradık, düşündük düşündük Yasemin'lere gitmeye karar verdik, gündüz işleri varmış tam 7'de evde oluruz dediler, ama o da ne kapı duvar, evde yoklar, geriye döndük, kapı önünde gezinirken bir baktık sallana sallana geliyorlar, trafik varmış binbir özür dilediler, olsun dedik ziyanı yok (kibarlığımızdan tabi, olacak iş değil) zaten dışarıda takılacaktık doğru Çamlıca'ya gittik,

Beyz, Gülsüm, Çağrı, Cemre, (Soldan Sağa)
Çağrı pamuk şeker beklerken, ağzının suyu akıyor,
(Çağrı kızların pamuk şekerini yiyecek gibi bakıyor, yiycem seni şeker)
Haaaa birde Cemre Hanımdan öğrendiğim bilmeceleri soruyorum sizlere,
-Bu gün bize dayım geldi,
-Hangi Dayım?
-Jan klod, van DAYIM
-Bu gün bize dayım geldi,
-hangi dayım?
-Dönülmez akşamın ufkun DAYIM
Ay bir güzel söylüyor, bir güzel söylüyor, çok tatlı ya, yerim ben senin ağzını şeker,
Az kalsın unutuyorduk, cumartesi öğlen saatlerinde bir de tiyatroya gitmiştik,
PİNOKYO
Pinokyo ve iyilik perisi

Gülsüm hanım tiyatroyu izlerken

Gülsüm hanım ve diğer yaramazlar daha tiyatrocular sahneye çıkmadan bize gösteri yaptılar

12 yorum:

meleklerim ve ben dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
siyap dedi ki...

faaliyetler süper...bu arada dikkat ettim de beyza ne güzel pozlar veriyor öyle :)
haftasonunuz çok dolu geçmiş,biz desizlerin gezmelerinizi okuyup gezmiş kadar oluyoruz.şu taşınma işi hayırlısıyla bir bitse de biz de tatil yapsak...
öpüyoruz,sevgileeer...

çise ve annesi... dedi ki...

BU bilmeceler süper çocuklar çok alem ya... gezince ne kadarda mutlu oluyorlar bol bol gezsinler hep yüzleri gülsün...

meleklerim ve ben dedi ki...

yorumumu niye kaldırdın Zeynepcim acaba....

Senin için en yakın arkadaş nasıl KANDIRILAMAZ adlı bir yazı dizisi yayınlamayı düşünüyorum.Bestsellere gireceğime emin olabilirsin.

En okunan blog olacağım sayenede....

HıHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.......

EHA dedi ki...

ne güzel geziyosunuz valla tebrikler.ben işten eve gidince bi daha dışarı çıkmak istemiyorum,çok üşeniyorum.
biz çamlıcaya çok yakın oturuyoruz bi akşamda hep birlikte gidelim inşallah.
sevgiler öpüyorumm.

gülücüklerim benim dedi ki...

İnşallah siyapçım siz bir an önce yerleşin de, bizde sizin tatil görüntülerini görsek,

Evet Fatmacım bizde onların mutlu olması için yapıyoruz bunları, yeterki yüzleri gülsün,

gülücüklerim benim dedi ki...

Meleklerim canım benim, olay bir yanlış anlama, anlatma, yani öyle şeylerden kaynaklanıyor, güzel arkadaşım sen böyle zararlı duyguları içinden at, lütfen bunlar bünyeye zarar verir, mazallah yani
çooookkkkk öpüyorum benim iyi kalpli arkadaşım

gülücüklerim benim dedi ki...

Hatice'cim hafta içi ben de çok yorgun oluyorum, zaten vaktimde olmuyor dışarı çıkmaya, işte fırsat buldukça hafta sonu çıkmaya gayret ediyoruz,
İnşallah bir gün hep birlikte birşeyler yapabiliriz, ben de sizinle tanışmayı çok isterdim.

meleklerim ve ben dedi ki...

Yağcılarda incek vaaaar!......

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Ohh ne güzel yine eğlenceli saatlere imzalar atmışsınız. Allah mutluluğunuzu daim etsin şeker...

gülücüklerim benim dedi ki...

Teşekkürler böğürtlengözün annesi, Allah herkese nasip etsin

Şekerci Butik dedi ki...

ooyyy ooyyy ne güsel gezilmiş tozulmuşş..valla ne yalan söyliğim pendikteki festivali bende unuttum...:D
maşallah kuzulara yaa çok eylenmişler belli...

sevgiler,