Dedemiz hasta,
Geçen kış ağır bir mide ameliyatı geçiren dedemizi yanlış ameliyat ettikleri için ikinci kez ameliyat olmak zorunda kalmıştı.Efendim ameliyattan sonra iç dikiş atmayı unutmuşlarmış, adamcağızın tüm iç organları meğer karın zarının dışında kalmış, ameliyattan sonra kocaman bir karnı vardı, 9 aylık hamile gibiydi, tansiyonu fırlamış, fenalaşmış şekilde hastaneye yetiştirdiler, gaz filan derken, tetkiklerde bir bakıldı, iç dikişler hiç yapılmamış, tekrar ameliyata alınıp dikişler atıldı, birde üstüne yama yaptılar, tekrar açılmasın diye,

Ameliyatı yapan doktorun kendini savunması ise daha vahim, -valla ben organ ameliyatını yaparım, gerisine karışmam, asistanlarım dikişleri halleder, benim suçum yok, unutmuşlar herhalde, bu kadar yani, babam şans eseri kurtulmuştu, Allah korusun karın içi basınçtan yada karın zarı patlasaydı kaybedebilirdik babamı,
O gün bu gündür de bir türlü iyileşememişti, kanında sürekli enfeksiyon çıkıyordu, yapılan tüm tedaviye rağmen enfeksiyon gerilemediği gibi enfeksiyon sürekli artıyordu, dün itibariyle hastaneye yatırdılar, şu n Göztepe Hastanesi Enfeksiyon Hastalıkları bölümünde yatıyor, Allah'tan babamıza ve tüm hastalara acil şifalar diliyorum, İnşallah bir an önce iyileşir de yine çok sevdiği torunlarına ve sevdiklerine kavuşur.

Ayrıca küçük eltim Hilal'in de bu gün hamileliği tamamına eriyor, yani 40 haftayı doldurdu, ama henüz ELİF hanımın gelmeye niyeti yok gibi, şimdi doktorun yanındalar, bakalım ne diyecek, sezeryan mı yoksa suni sancıyla mı doğum yaptırılacak, ben de heyecanlanıyorum, kulağım telefonda, Allah hakkında hayırlısını nasip etsin, Ona ve tüm hamilelere kolaylıklar versin, hadi ELİF hanım Gülsüm ablan, Beyza ablan, yengen amcan, babannen, deden özellikle BABAN yolunu gözlüyor, biraz acele et anneni de yormaaaa,

Bu battaniyenin yarım halini daha önce göstermiştim, o zaman parçalar birleştirilmemişti, nihayet tamamladım. resmini yayınlamayı unutmuşum, işte ELİF hanımın battaniyesi, bu battaniyeden ben de Beyza'ya örmüştüm, Elif'in battaniyesini ise babannesi bir komşusuna ördürdü bende süslemesini ve dikişlerini yaptım, iyi günlerde güle güle kullansın.

16 yorum:

meleklerim ve ben dedi ki...

Zeynepcim,Rahmi amcaya bende acil şifalar diliyorum.Bu doktorlara ne kadar güvenebiliriz acaba?...Böyle ameliyat mı olur iç dikişleri yok,Allah Allah sinirlendim valla.

Senin Elif hanımla benim Gamze Nur hanım tembel anacım tembel....Gelmeye hiç niyetleri yok....

gülücüklerim benim dedi ki...

Teşekkür ederim Dilek'cim bazı duyarsız doktorlar için söylüyorum, bizim doktorların modeli böyle canım, daha yaptıkları işin sorumluluklarını bile üstlenmiyorlar.
Sorma birde kız çocukları aceleci olur derler, her kesin kızlaı bizimkiler gibimi koştura koştura gelsinler, bu kızlar uslu olacak galiba

Adsız dedi ki...

inanamıyorum ya! nasıl böyle bir ihmal yapılabilir ki.Acil şifalar diliyorum bende canım.Çok geçmiş olsun.Allah korumuş işte..Ama o kadar çok sık duyar olduk ki bu sıralar ameliyat hatalarını çok acı ama insan pek şaşırmıyor artık.Daha dün bir kadının yanlışlıkla rahmi alındı yine :(

SMİLENA dedi ki...

Öncelikle çok çok geçmiş olsun.Dilerim en kısa zamanda dedeniz iyileşir ve torunlarına kavuşur.bebişin battaniyesi de harika olmuş.eline sağlık.benim örgü sitemde bebişler için örgü oyuncaklar var.belki hoşuna gider birşeyler.bir bak istersen.
Bu arada hayırlı ramazanlar dilerim ve iyi bir haftasonu.çocuklarını ve seni öpüyörum.SEMRA

Gelin Ayşe dedi ki...

Deden için çok üzüldüm :( Doktorlarada güvenilmiyor artık. Kac kez haberlerde izledim resmen aglayasım geldi sinirden :( Rabbim kimseyi hastaneler düşürmesin. En önemlisi saglık hayatta! Çok gecmiş olsun diyoruz. Ve Hilala da kolay gelsin :)))) allah kurtarsın. Battaniye harika!

уαѕємiη dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım acil şifalar diliyorum

battaniyede çokgüzel görünüyor ellerine sağlık canım şimdi onun içindenşaşkın şakın bakmasını izlemek ne keyifli olurdu değil mi

öpüyorum canım

muko dedi ki...

çok geçmiş olsun canım,ne demeli bilmem ki böyle durumlarda rabbim hastanelere düşürmesin

Adsız dedi ki...

çok geçmiş olsun.. ne güzel mutlu bi aile.. tebrikler.. Allah nazarlardan saklasın..

annecik dedi ki...

çok geçmiş olsun yok yere o kadar rahatsızlık o kadar sıkıntı adamcağız iyileşiceğine kötüye gitmiş asistanlara dr topu atmasa olmaz zaten acil şifalar diliyorum

bebişinizde hayırlısı ne zamansa sağlıkla sıhatle dünyaya gelsin inş.

kızları öptüm kendine iyi bak

ZEZE İLE UCİ dedi ki...

geçmiş olsunn . Ya bu kadar ucuzz olabilirmi insan sağlığı anlamıyorumm. ben Tekrar tekrar geçmiş olsun Allah şifa versinn. Elif hanımda inş hayırlısı ile gelirr.. Allah analı babalı büyütsün.

siyap dedi ki...

çok üzüldüm baban için canım yanlış tedavi olayı benim babamın başına da gelmişti ve bir ayağı 3cm kısa kalmıştı.inşallah baban en kısa zamanda iyileşir ve torunlarına,size kavuşur.
elif hanıma da inşallah sağlıkla,kolay bir şekilde kavuşursunuz,kolay bir doğum olur inşallah,sevgiler...

mine dedi ki...

cok gecmıs olsun inşallah en yakın zamanda iyileşir de saglıgına kavusur..artık doktorlara bile güvenimiz kalmadı canım..insanın saglıgıyla oynuyorlar.

canım tekrardan gecmıs olsun .

sevgiler...

Adsız dedi ki...

zeynepciğim çok geçmiş olsun allah beterinden saklasın.
bebeğinizde sağlıklı biçimde dünyaya gelir inşallah öptüm.

gülçin

çise ve annesi... dedi ki...

geçmiş olsun ne demeli bilmem ama çok zor bir durum yaşamışsınız burası TÜRKİYE demek mi lazım böyle olmaması lazım ama hergün böyle şeyler duyuyoruz sen bunu en yakından yaşamışsın Allah yardımcımız olsun hepimizin...

Eski dedi ki...

elifin battaniyesi çok güzel olmuş pembiş pembiş , ellerinize sağlık , dedeye de acil şifalar ...

Şekerci Butik dedi ki...

çok geçmiş olsun canım acil şifalar dilerim..

drlar için desem bilemiyorum en iyisi yorumsuz kaliğim...sonuçta yine onların eline düşüyoruz allah düşürmesinde ...Allahım dermansız dert vermesin..

battaniyen çok güzel olmuş canım elelrine gözlerine sağlık...

sevgiler öpüyoruz....