Geçen hafta Beyza ile Yeğenim Şeyma'yı kuaföre götürmek için işe getirmiştim, yıllar öncesi Beyoğlu'da gittiğim Savaş diye bir kuaför vardı, İşyerimizdekiler hala ona gidiyor, neredeyse tüm kurum arkadaşlarım buraya gider, arkadaştan savaş'ın telefonunu alıp, ...... kurumunda çalıştığımı söyleyip, öğlen saaatinde iki kişilik randevu aldım, kızlarla öğlende düştük İstiklal Caddesine, daha önce gittiğim kuaförün yerinde tabelasında SAVAŞ yazan bir kuaför salonuna daldık.
Sabah saatlerinde ....... kurumundan arayıp Savaş beyden 2 kişilik randevu aldığımı söyledim, ama içinde çalışanlar bana çok yabancı gelmişti, Savaş da yoktu, bana evet burası dediler, iyi deyip geçip oturdum, ama içim içimi yiyor, burası olamaz, olamaz derken, SAVAŞ bey yok mu? dedim, onun dükkanı devredip buradan ayrıldığını söylediler, ama ben bir türlü inanamıyordum, içime kurt düştü ya,
O hırsla doğru kızların yanına gittim, başladım adamlara söylenmeye, ben size ..... kurumundan arayıp randevu aldığımı söylediğim halde, neden burası değil demediniz de beni kandırdınız diye bağrınıp durdum, adam -beni sinirlendiriyorsunuz hanımefendi isterseniz sizi dışarı çıkarırım dedi, canıma minnet ben de zaten bunu istiyorum, hem beni aldat, hem de üste çık, hem ben senin nasıl saç kestiğini de bilmiyorum, hadi benimki neyse de Şeyma'ya -seni çok iyi bir kuaföre götüreceğim diye söz vermiştim, ya kızın saçını mahfederse ben annesine ne derim,
Tuttuğum gibi kızların kolunu doğru bizim kuaföre, adamlar bizi görünce gülme krizine girdiler resmen, Şeyma'nın saçları da bu arada ıslak ıslak, kızın elleri saçlarında mecburen benim peşimden geliyor, Dilek'le Beyz'da tabi yanımda, adamlar önemli değildi hanfendi, filan deselerde, sizinle ilgili değil, ben kandırılmış olmayı hazmedemediğim gibi, o yalancılara da saç kestirtecek değilim diye de söylenmeye devam ediyorum,
Şimdi o yalancı kuaförün işi bitti artık, bendeniz bütün kuruma bu haberi yayaraktan zaten yanlışlıkla oraya gidenlere de engel olmak kaydıyla, adamın işini bitirdim, akılları sıra bizi kandıracaklar, yalancının mumu yatsıya kadar .......
Gelelim bizimkine gerçekten güzel saç kesiyorlar, özellikle Şeyma'nın saçına bayıldım, bir sürü katalog gösterip önünü şunun gibi, arkasını bunun gibi, bunun burasını şöyle değiştircem diyerekten başladı kesmeye, sonuçta çok güzel oldu ama gelgelelim adamların fiyatları biraz tuzlu, ben parayı öderken bizim Dilek'in dudakları uçukladı, gelene kadar başımın etini yedi durdu, -yok bizim oradaki kuaför şu kadar alıyor, yok bizimkisi şöyle iyi böyle ucuz diye, Gelelim bu haftaya bu haftada bizim kızları işe getirdim, sabahın köründe kalkıp, düştük yollara, onca uykusuzluk ve yorgunluk sırf anneye masraf ve eziyet ettirmek içindir.

Bizimkiler de henüz uyanamamış, Allah'tan serviste uyuyabiliyorlar, yoksa yollar bitmek bilmez
PC başında kahvaltı saatimiz












14 yorum:
Zeynepcim kuaför maceramız her aklıma geldiğinde gülüyorum,yok böyle bir şey resmen Şeyma'yı koltuktan kaldırıp öbür kuaföre götürdün...Hala söylüyorum çok para aldılaaaaar.
çok hoşşsunuz yaa güldürdünüz benii :)
olsun ama en iyisini yapmışsın zeynepcim ne ölee kandırdıklarını sanmışlar ama son gülen siz olmuşsunuz çok para versenizde :D
sevgiler..
:)))
Kuaför olayı çok komik olmuş :)))
Ama en iyisini yapmısısn. Kimi kandırmaya calışıyorlar. Hadi kandırdılar, o para helalmı sanıyorlar? Neyseki bir sorun olmadan ayrılmıssın ordan :))
Kızların saclarıda harika ;)
Birde ne kadar tatlı pozlar veriyorlar onlar öyleee. :))
yalancının mumu yatsıya kadar yanar. adamlar da amma cesaretlimişş yaaa evet buyrun deyip üstünede hala yalan söyleyip devretti falan diyorlarr. iyi cesaret esastan yarınki prestijini hiç düşünmüyor sanırım. kızlarla gezi süper olmuş belli bende kızım büyüsede alsam şölee ana kız alışveriş yapsakk ohhh bekliyorum o günleri inşallah.. sevgiler selamlar kızlara öpcükkk by
Ne insanlar var yahu ne!
Ama çok çok iyi yapmışsın utanmazlara. Anlarlar mı bilmem ama.
Adamlar bide Savaş bey devretti diye utanmadan devam ettiriyorlar.
Tam geri zekanın başkanı bunlar işte.
.....
Ayrıca alttaki Hülya hanıma da pes doğrusu satış uzmanıymış. 65 ytl den açılış yapıyor hanım.
Süpermiş bide 10ytlye kadar indirim:) :)
güzel bir kuaför anısı olmuş ya,ama neolursa olsun şeker kızlarımın saçları çok yakışmış arkadaşım...
Meleklerim sorma ya, o an çok sinirlenmiştim şimdi hatırladıkça çok gülüyorum, iyiki varsın canım ya, o gün sen yanımda olmasaydın kızları yanlız bırakıp ta asıl kuaförü aramaya gidemezdim,
Teşekkürler arkadaşım
İnşallah Nurcan'cım kızlar küçükken ben de hep böyle hayaller kurardım ama galiba ben onlar küçükken de birlikte gezmeden ve alışverişten uzak kalmıyorduk, sadece zaman kısıtlamamız oluyordu, teşekkürler
Yasemin'cim zaten ben de o zaman uyandım, Savaş bey devretmiş filan bir de ortam çok yabancı gelmişti, içimde bir huzursuzluk olmuştu, hiç gelemem bu durumlara hemen el koydum tabii neyse ki daha kötü şeyler de olabilirdi, adamlar fazla uzatmadılar da koşar gibi çıktık oradan
Fatma'cım güzel bir anı olarak kaldı zaten bizim Dilek'le bir maceralarımız var kı sorma, hep zaman zaman yazmayı düşünüyorsak da bir türlü kısmet olmadı bir gün inşallah yazacağız.Bizim 12 yıllık arkadaşlık hayatımızda neler oldu neler, çok güzel anılarımız vardır, öyle işe boş boş gidip gelmiyoruz yani, çok güzel bir dostluğumuz var.
sinirlerin yıpransada her kuaföre gidişinde hatırlayacağınız bir anınız oldu işte ne güzel :)))
sinir bozucu kısımlarını geçiyorum bu tip insanlar her yerde var neyseki sen duruma hemen el koymussun
saçlarda yakıo çok cıx olmuş
öpüyoruz canım
eheeeheee....yenge olaylarımızı anlatmışın optum valla okurken neyse en azından kavga çıkmadı ucuz atlattık...:-))
Aynen öyle thingma, hala gülüyorum aklıma geldikçe
yeni saçlarımızda pek havalı canım :)
Yorum Gönder