Temizlik robotu diyorum ya kendime, hakikat öyle ama, hemde bu robot bazen hiç çalışmak istemez, ama bir de başladı mı durmak bilmez, hele birde hırsla iş yapıyorsa......
Benim banyolar pırıl pırıl parladıkça içim bir rahatladı bir rahatladı, pestilim çıkmış bir şekilde koltukta uzanıyorudum, akşam serinliği çıktığı için kızlar da parka inmişlerdi, komşum Müzeyyen abla geldi, arkadaşlarıyla yürüyüşe çıktığını, benim de gelmemi istedi, sanki biraz önce yorgunluktan ölen ben değilmişim gibi hemen atlayıp,
-Tabi gelirim, dedim. Hazırlanıp çıktık,
Bizim site Pendik Aydos dağının eteklerinde bambaşka bir dünya, İstanbul'un o karmaşık, kalabalıklığıyla hiç alakası olmayan masmavi bir gökyüzü ve yemyeşil bir çevreye sahip, tam kafa dinleyecek bir yer, gerçi son zamanlarda yapılaşma çok arttı ama yinede havası çok temiz.Biz de dağın iyice yakınına kadar yürüdük, daha içlerine gitmeye cesaret edemekedik, 2-3 km yürüyüp eve döndük, maalesef fotoğraf makinemi almayı unutmuşum, bir dahaki yürüyüşe inşallah resimleri de eklerim.
Ama bende hiçbir yorgunluk emaresi yok, pilim bitmedi yani, Duracell-Zeynep
Eşim cuma- cumartesi 24 saat nöbet tutmuştu, cumartesi geç saatlerde eve döndü, pazar günü bir akrabalarının düğünü vardı, benim kızlar da günler öncesinden heyecanlanıyorlar, giyecekleri kıyafetleri bile hazırlıyorlardı, eşim pazar günü arkadaşlarıyla buluşacaklarını, uzun zamandır görmedikleri bir arkadaşının de geleceğini, o yüzden düğüne gidemeyeceğimizi söyleyince hepimizin suratı asıldı, kızlar çok üzüldüler, benim de moralim bozuldu, bu haftasonunda da birlikte olamayacağız yani,
- Ben bunun acısını çıkarırım dedim, aklımda Pendik'e gidip alışveriş yapmak vardı,
Pazar günü kalkıp kahvaltıdan sonra bütün evi tekrardan silip süpürdüm, camlarımı sildim, yemek yaptım, neden.....çünkü daha çok hırslanmak demek, daha çok alışveriş demek oluyor,
yemeğimizi de yiyince ve elini Pendik.....
Doğruca hep seri sonları alışveriş yapmayı tercih ettiğim mağazaya koştum, neredeyse bütün mağazayı giyip çıkardım, eşim ikide bir arıyor --nerdesin, xxxxx mağazasındayım,
-iyi ben Kartal'dan çıktım geliyorum,
-işin bittimi, ben Pendik'teyim,
-yooo ben daha mağazadayım,
-Allah Allah, ne yapıyorsun kaç saatttir.
-Alışveriiiişşş,
-tamam bekle geliyorum,
-beklememe gerek yooookkk, ben alırıııımmmm,
Aldıklarımı tam kasadan geçirdim, eşim geldi, aldıklarımın üzerinde hep eski fiyatları vardı, mesela 80 ytl, 79 ytl,filan, elde var 5 parça, eder 400 ytl, eşim içinden bu hesabı yapmıştı besbelli, yüzü birden bembeyaz oldu, ben zevkten dört köşe, -maaşallaah, dedi, çok uygunmuş,
Evet dedim çok uygunlardı , ben de aldım, daha sonra onları %50, %40 indirimli aldığımı anlayınca rahatladı, eeee dedim, bunların hepsini ben aldım, sen bana birşey almayacak mısın, bunu yüksek sesle söyleyince utanma belası biraz bakındı, (yaşasın kötülük) çok güzel bir pantolon beğendi, giydim, çok güzel di de biraz fazla yapışmış gibi geldi bana, -bu biraz dar oldu galiba dedim, -eee sende zayıflarsın biraz, demez mi,
Bir hışımla döndüm, - ben iki çocuk doğurdum dedim, daha ne kadar zayıflayacağım, hem iki gündür temizlik yapmaktan l beden küçülmüşüm, söylenecek laf mı bu... ben iyice sinirleniyorum,
Bu gün onun tahammül sınırlarını zorlayacağım, şu temizlik ve pazar gününü arkadaşlarıyla geçirmesinin acısını çıkarmam lazımmmmm
Aldıklarımın etekboylarını, kol boylarının ölçülerini aldırdım, 7'de vereceklerini söylediler, 7 'ye kadar taktım benimkini peşime Pendik sahildeki parka götürdüm, mısır, dondurma, meyve suyu, kek ıvı zıvır aldıraraktan eğlendik, Gülsüm tam dondurmasını yemeye başladı, patt diye dondurmayı yere düşürdü, gönderip bir tane daha aldırdım, sürekli alışveriş yaptığımız Bosch bayisine uğradık, ütüye ihtiyacımız vardı, braun marka ütü aldık, çok kullanışlı görünüyor, bir de mikrodalga fırın, mikrodalgayı özellikle eşim istedi, bazen evde yemek ısıtmaya üşendiği için ekmek arası yiyordu, aslında mikrodalgaya pek taraftar değildim ama sırf o istediği için aldık,
İkide bir çok yorgun olduğunu söylüyor ama garibim fazla da şikayet edemiyordu, çünkü henüz hem toplantıya erken gidip, hem de geç dönmesini başına kakmamıştım ya, buna dua etsindi, hem aldıklarımı da indirimden almıştım,
7'de mağazaya döndük tabi benim ürünler hazır olmamış, yarım saat daha zaman istediler, bırakıp gitsem l hafta daha beklemem gerekecek, ama baktım benimkinin takatı kalmamış, yine ben yufka yürekli kadın dayanamadım, iyi dedim sen eve git, ben gelirim, çocuklar babalarıyla gitmek istemeyince benimle kaldılar, biraz daha gezinip yeni cicilerimle döndük eve, hemen ütümü açıp yeni cicilerimi ütüleyip ertesi gün işe giderken giydimmmm,
İşte bu kadar dostlar, hep çocuklardan yazıyordum, bu hafta sonu da kendimi yazayım dedim, öyle ya herşey öyle resimlerde görüldüğü gibi güllük güneşlik olmuyor.
Gezmelerdeki tozmalardaki güzel resimlerin perde arkasını da anlatmak istedim,


3 yorum:
Oooooh sefan olsun.O kadar temizlikten sonra az bile almışsın 5 parça.Şöyle 15-20 parça alacaktın ki bak bakalım bir daha seni yalnız bırakıyor mu hiç haftasonları.
Canım çok geçmiş olsun. Umarım önemli bir şey yoktur da kısa sürede atladır ALlahım şifa versin
Alışverişte sinirlenmeye rağmen anlaşılan süper geçmiş, güle güle kullan canım aldıklarını
haberdar et bizi merakta bırakmada umarım gülsüm sen eve gidene akdar biraz toparlamış olur kendini
öpüyorum canım
Valla arada yüreklerine indirmek lazım böyle. Süper.:)
Yorum Gönder