Nihayet Elif'ciğin resimlerini ele geçirdik.

Anne ve babasıyla birlikte bizde heyecanla bekledik onu, hanımın dünyaya gelmeye hiç niyeti yoktu, pazartesi günü beklenen haber geldi, bizde hemen hastaneye damladık, annesini 12 saat inlettikten sonra doktorun artık normal doğumun olamayacağını söylemesiyle birlikte acilen sezeryanla bir zahmet doğdu, çok şükür sağlıklı önemli olan da buydu,

Anne güzel, baba yakışıklı sonuç: çoookkk şirin bir kız

Ailemize hoşgeldiin, henüz Beyza ve Gülsüm'le tanışmadın yakında tanışırsınız, haaa bu arada Gülsüm senin gelişinle çömezlikten kurtuldu, şimdilik en çömezleri sensin, ama sana bir müjde yakında kurtuluyorsun bu durumdan çünkü tam bir ay sonra büyük amcanın kızı Azra'nın dünyaya gelmesiyle çok çabuk terfii edeceksin.

iyi uykular, güle güle büyü,
Hayırlı uzun ve sağlıklı bir ömür geçir,
Annene, babana ve ülkene hayılı bir evlat olman dileklerimizle,
(UZUNÖZ ailesinin ikinci şubesinden 3. şubesine sevgilerimizle)

17 yorum:

уαѕємiη dedi ki...

şirinemmm

ömrün bahtın şansın hep açık olsun bebeğim

masum yüzün hep daim olsun

zehra dedi ki...

ay ay masallah ne guzel ne sırın bır bebek bu boyle allah annesıne babasına bagıslasın uzun guzel bır omur versın bu bebege ınsallah

Şekerci Butik dedi ki...

maşallah yaaa minicik çok tatlııı kırk bir kere maşalalh hemde..allah analı babalı büyütsün tekrar canım...

öpüyoruz...

EHA dedi ki...

çok tatlı maşallah
analı babalı
saglıklı sevgili
büyüsün inşallah
"""""maşallah""""""

gülücüklerim benim dedi ki...

Teşekkürler Yasemincim güzel dileklerin için,

Sevgili Zehra'cım darısı başınıza inşallah

gülücüklerim benim dedi ki...

Sevgili şirincim ve Hatice'cim güzel dilekleriniz ve dualarınız için teşekkürler, Allah herkese nasip etsin

Adsız dedi ki...

maşallah canım benim ya :)
Allah analı babalı büyütsün.Sağlıklı,güzel ömürler nasip etsin inşallah..

Adsız dedi ki...

elifim bitanecik yiğeim allah seni kötülüklerden mutsuzluklardan uzak tutsun meleklerin eli seninle olsun hayat yüzünü hep güldürsün karşına her zaman doğru insanlar çıksın doğumunu duydum yürüdüğünü görür konuştuğunuda duyarım inşallah okula başladığını koşup oynadığını karde günü gsel notlarla geldiğinide görürüm inşallah tüm güzellikler seninle olsun allah nazardan saklasın...

çise ve annesi... dedi ki...

ayyy ayy kocaman maşallahhh sana küçük melek hayatın boyunca herşey gönlünce olsun ...

Gelin Ayşe dedi ki...

Ay maşallah cidden bu ne sevimliliik. Anne güzel baba yakışıklı dedigin gibi bu kız çoook can yakacak buyuynce. :)

SMİLENA dedi ki...

çok şeker maşallah.analı babalı büyür inşallah.birden görünce ne çok özlediğimi farkettim minik bebekleri.mis gibi kokuyordur.ah o kokuları yok mu...ah üçüncüyü mü düşünsem acaba ,kız olacağını bilsem hemen:-)))

KelebekGibi dedi ki...

Ayy ne tatli bir bebek bu Maasallah!
Ramazanda gül gibi gelmis dünyaya, zorlandirmis annesini ama buna deger yaa :)
Allah hayirli evlat olmasini nasip etsin!

mine dedi ki...

allah bagıslasın ne kadarda şirin maşallah...allah analı babalı büyütsün cok uzun ömürler dilerim..

sevgilerimle...

nazardeğmesin07 dedi ki...

maşallah Allah hayırlı uzun ömürler versin arkadaşım..

Kuaybe dedi ki...

Ömrü uzun, hayırlı ve yaşantısı adı gibi dopdoğru olsun inşaallah..

Anneye ve babaya tebrikler..
Tabii yenge ve ailesine de :))

Adsız dedi ki...

maşallah rabbim analı babalı büyütsün inş mis kokulu bebeğinizi:))

biolog77=cennetkokuluyusufemrem

Adsız dedi ki...

maşallah rabbim analı babalı büyütsün inş mis kokulu bebeğinizi:))

biolog77=cennetkokuluyusufemrem