Anne ve babasıyla birlikte bizde heyecanla bekledik onu, hanımın dünyaya gelmeye hiç niyeti yoktu, pazartesi günü beklenen haber geldi, bizde hemen hastaneye damladık, annesini 12 saat inlettikten sonra doktorun artık normal doğumun olamayacağını söylemesiyle birlikte acilen sezeryanla bir zahmet doğdu, çok şükür sağlıklı önemli olan da buydu,
Anne güzel, baba yakışıklı sonuç: çoookkk şirin bir kızAilemize hoşgeldiin, henüz Beyza ve Gülsüm'le tanışmadın yakında tanışırsınız, haaa bu arada Gülsüm senin gelişinle çömezlikten kurtuldu, şimdilik en çömezleri sensin, ama sana bir müjde yakında kurtuluyorsun bu durumdan çünkü tam bir ay sonra büyük amcanın kızı Azra'nın dünyaya gelmesiyle çok çabuk terfii edeceksin.
Hayırlı uzun ve sağlıklı bir ömür geçir,
Annene, babana ve ülkene hayılı bir evlat olman dileklerimizle,
(UZUNÖZ ailesinin ikinci şubesinden 3. şubesine sevgilerimizle)




17 yorum:
şirinemmm
ömrün bahtın şansın hep açık olsun bebeğim
masum yüzün hep daim olsun
ay ay masallah ne guzel ne sırın bır bebek bu boyle allah annesıne babasına bagıslasın uzun guzel bır omur versın bu bebege ınsallah
maşallah yaaa minicik çok tatlııı kırk bir kere maşalalh hemde..allah analı babalı büyütsün tekrar canım...
öpüyoruz...
çok tatlı maşallah
analı babalı
saglıklı sevgili
büyüsün inşallah
"""""maşallah""""""
Teşekkürler Yasemincim güzel dileklerin için,
Sevgili Zehra'cım darısı başınıza inşallah
Sevgili şirincim ve Hatice'cim güzel dilekleriniz ve dualarınız için teşekkürler, Allah herkese nasip etsin
maşallah canım benim ya :)
Allah analı babalı büyütsün.Sağlıklı,güzel ömürler nasip etsin inşallah..
elifim bitanecik yiğeim allah seni kötülüklerden mutsuzluklardan uzak tutsun meleklerin eli seninle olsun hayat yüzünü hep güldürsün karşına her zaman doğru insanlar çıksın doğumunu duydum yürüdüğünü görür konuştuğunuda duyarım inşallah okula başladığını koşup oynadığını karde günü gsel notlarla geldiğinide görürüm inşallah tüm güzellikler seninle olsun allah nazardan saklasın...
ayyy ayy kocaman maşallahhh sana küçük melek hayatın boyunca herşey gönlünce olsun ...
Ay maşallah cidden bu ne sevimliliik. Anne güzel baba yakışıklı dedigin gibi bu kız çoook can yakacak buyuynce. :)
çok şeker maşallah.analı babalı büyür inşallah.birden görünce ne çok özlediğimi farkettim minik bebekleri.mis gibi kokuyordur.ah o kokuları yok mu...ah üçüncüyü mü düşünsem acaba ,kız olacağını bilsem hemen:-)))
Ayy ne tatli bir bebek bu Maasallah!
Ramazanda gül gibi gelmis dünyaya, zorlandirmis annesini ama buna deger yaa :)
Allah hayirli evlat olmasini nasip etsin!
allah bagıslasın ne kadarda şirin maşallah...allah analı babalı büyütsün cok uzun ömürler dilerim..
sevgilerimle...
maşallah Allah hayırlı uzun ömürler versin arkadaşım..
Ömrü uzun, hayırlı ve yaşantısı adı gibi dopdoğru olsun inşaallah..
Anneye ve babaya tebrikler..
Tabii yenge ve ailesine de :))
maşallah rabbim analı babalı büyütsün inş mis kokulu bebeğinizi:))
biolog77=cennetkokuluyusufemrem
maşallah rabbim analı babalı büyütsün inş mis kokulu bebeğinizi:))
biolog77=cennetkokuluyusufemrem
Yorum Gönder