Sevgili Gelin Ayşem tarafından sobelenmiştik,
Beni yakından tanıyın;
İsminiz;
Zeynep
Nerelisiniz;
İstanbul doğumluyum ancak aslen Sivas-Zara'lıyım
Yaşadığınız Yer;
Pendik/İstanbul
Mesleğiniz;
Devlet memuru, anne, ev hanımı,
Hobileriniz;
Örgü örmek, basit örtüler dikmek onları süslemek, kitap okumak
(Yani bir zamanlar hobilerim vardı tabiki, 2 çocuktan sonra öyle birşeylerim yok artık,)
Evli misiniz?
l0 buçuk yıldır evliyim çok şükür. (nasıl geçti anlamadım)
Kaç çocuğunuz var?
Çok tatlı 2 kızım var?
En sevdiğiniz yemek ?
Yani genelde pek yemek seçmem, özellikle sebze yemekleri ve çorbaları çok severim, bir de İskender kebabı tabiki.
En sevdiğiniz müzik ?
Beni çok fazla karamsarlığa itmeyen her tür müziği dinlerim.
Nerelere gitmek isterdiniz ?
Öncelikle Türkiye'de görülmesi gereken her yere gitmek isterdim, sonra yurtdışına açılmak oralardaki güzellikleri görmek isterdim.
İşte benden bu kadar ben de bu sobeyi daha önce sobelenmişler mi bilmiyorum ama; sevgili Semra ( smilena ) ve İkra'nın annesine atıyorum, hadi bakalım kendinizi yakından tanıtın
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)


13 yorum:
tşk ederim cevapladıgın için :)
canım seve seve cevaplandıracağım sobeni.Sevgiler.
bu arada bende seni sobelemiştim önceden sanırım görmedin..
http://yasamladans.blogspot.com/2008/09/sobe.html
Çok memnun oldum şekercim....
Bir önceki yazını yeni okudum, Bizim evin halleri , çok eğlenceli olmuş,çok güzel :)
teşekkürler canım ilk fısatta yazarım.hoşça kal
çok hoş bi konu olmuş bu..
haha bende iskenderi çok severim..gece gece karnım aç takıldığım yazıya bak haha çok belli oluyor dimi aç olduğum :D
sevgiler öpüyoruz canım,
seni sobe sayesinde tanıdık canım güzel kızlarıma sevgiler...iyi bayramlar...
ee resimde koysaydın hiç fena olmazdı canım :))
Hayırlı bayranlar hayırlı kandiller canım
Bu arada önceki yazılarını da anca okuyabilme fırsatı buldum
çalışıp çalışmama konusu tabi ki herkesin kendi tercihi ama emin ol onlar büyüyünce neyi neden yaptığını çok iyi anlayacaklar
bu arada sizin evin halleri pek bir keyifliydi
sevgiler canım
seni yakından tanımak güzeldi zeynepcim..
bayramın kutlu olsun sevgileirmle..
hayırlı ve güzel bayramlar:)
DOST DEDIGIN YUREKTEN SEVER, SERMAYESINI DOSTLUGA SARFEDER, BOYLE GUZEL SEVGILER DUNYALARA DEGER, DEĞERLİ DOSTUMA YUREKTEN SEVGILER.
Ben doğma büyüme İzmirliyim,memleketime gitme fırsatım hiç olmadı çünkü tüm sülalem İstanbula göç etmiş 40 yıl evvel.Havasını-suyunu,örfünü adetini pek bilmesemde :( ben de Sivas/Zaralıyım :)toprağız ablacım
Yorum Gönder