Sevgili Gelin Ayşem tarafından sobelenmiştik,
Beni yakından tanıyın;

İsminiz;
Zeynep

Nerelisiniz;
İstanbul doğumluyum ancak aslen Sivas-Zara'lıyım

Yaşadığınız Yer;
Pendik/İstanbul

Mesleğiniz;
Devlet memuru, anne, ev hanımı,

Hobileriniz;
Örgü örmek, basit örtüler dikmek onları süslemek, kitap okumak
(Yani bir zamanlar hobilerim vardı tabiki, 2 çocuktan sonra öyle birşeylerim yok artık,)

Evli misiniz?
l0 buçuk yıldır evliyim çok şükür. (nasıl geçti anlamadım)

Kaç çocuğunuz var?
Çok tatlı 2 kızım var?

En sevdiğiniz yemek ?
Yani genelde pek yemek seçmem, özellikle sebze yemekleri ve çorbaları çok severim, bir de İskender kebabı tabiki.

En sevdiğiniz müzik ?
Beni çok fazla karamsarlığa itmeyen her tür müziği dinlerim.

Nerelere gitmek isterdiniz ?
Öncelikle Türkiye'de görülmesi gereken her yere gitmek isterdim, sonra yurtdışına açılmak oralardaki güzellikleri görmek isterdim.

İşte benden bu kadar ben de bu sobeyi daha önce sobelenmişler mi bilmiyorum ama; sevgili Semra ( smilena ) ve İkra'nın annesine atıyorum, hadi bakalım kendinizi yakından tanıtın

13 yorum:

Gelin Ayşe dedi ki...

tşk ederim cevapladıgın için :)

Adsız dedi ki...

canım seve seve cevaplandıracağım sobeni.Sevgiler.

Adsız dedi ki...

bu arada bende seni sobelemiştim önceden sanırım görmedin..

http://yasamladans.blogspot.com/2008/09/sobe.html

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Çok memnun oldum şekercim....

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Bir önceki yazını yeni okudum, Bizim evin halleri , çok eğlenceli olmuş,çok güzel :)

SMİLENA dedi ki...

teşekkürler canım ilk fısatta yazarım.hoşça kal

Şekerci Butik dedi ki...

çok hoş bi konu olmuş bu..

haha bende iskenderi çok severim..gece gece karnım aç takıldığım yazıya bak haha çok belli oluyor dimi aç olduğum :D

sevgiler öpüyoruz canım,

çise ve annesi... dedi ki...

seni sobe sayesinde tanıdık canım güzel kızlarıma sevgiler...iyi bayramlar...

уαѕємin... dedi ki...

ee resimde koysaydın hiç fena olmazdı canım :))

Hayırlı bayranlar hayırlı kandiller canım

Bu arada önceki yazılarını da anca okuyabilme fırsatı buldum

çalışıp çalışmama konusu tabi ki herkesin kendi tercihi ama emin ol onlar büyüyünce neyi neden yaptığını çok iyi anlayacaklar

bu arada sizin evin halleri pek bir keyifliydi

sevgiler canım

muko dedi ki...

seni yakından tanımak güzeldi zeynepcim..

bayramın kutlu olsun sevgileirmle..

mersav dedi ki...

hayırlı ve güzel bayramlar:)

Adsız dedi ki...

DOST DEDIGIN YUREKTEN SEVER, SERMAYESINI DOSTLUGA SARFEDER, BOYLE GUZEL SEVGILER DUNYALARA DEGER, DEĞERLİ DOSTUMA YUREKTEN SEVGILER.

Adsız dedi ki...

Ben doğma büyüme İzmirliyim,memleketime gitme fırsatım hiç olmadı çünkü tüm sülalem İstanbula göç etmiş 40 yıl evvel.Havasını-suyunu,örfünü adetini pek bilmesemde :( ben de Sivas/Zaralıyım :)toprağız ablacım