Sevgili annemiz yoğun bakımdan çıktı, şu anda durumu çok iyi elhamdülillah, , mesajlarıyla, yorumlarıyla, güzel dilekleriyle, dualarıyla bizi bu zor günlerimizde yanlız bırakmayan, tüm blog dostlarıma çok teşekkür ediyorum,


Anneme ilk stend takılırken damarlarında kanama olmuş, bir kan pıhtısı başka bir damarı tıkamış, bu yüzden kalpte sıkıntı yaratmış, acilen yoğun bakıma, oradan anjioya alınmış, damardaki tıkanıklık balonla açılıp 2. bir stend takılmış, böylece büyük bir hayati tehlikeyi atlattık çok şükür.

Cuma günü Gülsüm'ü okuldan alırken, yardımcı annemiz, Gülsüm'ün "biliyormusunuz babannem kalp krizi geçirdi, çok kötü" diyerek bütün gün ağladığını söyledi, rahmetli annemden sonra bir de babannesine birşey olacak diye çok korktu sanırım, Allah bizi sevdiklerimizden ayırmasın.
Annem yoğun bakımdan sonra yatak olmadığından imza atarak aslında tehlikeli olmasına rağmen hastaneden çıkmak istedi, eşim de bize getirdi, kendi evinde olursa ayağa kalkacak gelene gidene hizmet etmeye çalışacaktı, zaten canının kıymetini hiç bilmeyen birisi, bizde kalınca kaldırmadık hiç ayağa, bol bol dinlendi, ziyaretine gelenlerle gelen giden derken güzel bir hafta sonu geçirdik.

Sevgili Semra'cım da tam da bu zor günümüzde çok anlamlı bir hediye gönderdi bana, "Uluslararası Arkadaşlık Ödülü" beni bu ödüle layık gördüğü için çok teşekkür ediyorum, ben de, blog arkadaşlığının güzelliğini, yakınlığını, sıcaklığını, dualarını sanki benim yanımdaymış gibi hissettiren tüm blog arkadaşlarıma göndermek istiyorum bu hediyeyi, ancak sembolik olarak bir kaç kişiye bağlantı veriyorum,







10 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

çok geçmiş olsun, Allah bir daha göstermesin. Bu durumlarda en çok çocuklar etkileniyor. Sevgiler size

siyap dedi ki...

çok teşekkürler canım zevkle kabul ediyorum...
annenin durumuna da çok sevindim,sevgiler...

ZEZE İLE UCİ dedi ki...

geçmiş olsun allah şifa versin yaa

Bir Anne dedi ki...

Gecmis olsun canim, uzuldum annenizin rahatsizligina. Ins en kisa zamanda eski sagligina kavusur.
Sevgiler
Nurgul

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Çok çok geçmişler olsun, yeni okudum yazını, Allah tekrar korkutmasın.

Gamzelianne dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun, Allah şifalar versin.

Gelin Ayşe dedi ki...

Canım çok teşekkür ederim :) Yeni gördüm ana bugun girebildimm nete.

уαѕємin... dedi ki...

uğrayamıyorum canım bu ara pc m bozuk

çok geçmiş olsun Rabbim bir an önce şifa versin canım benim ya ne kadar da üzülmüş demekki

sanırım çocuklar bu konuda daha hassas

Allahım dermansız dert vermesin kimseye

sevgiler canım

Adsız dedi ki...

çok büyük geçmiş olsunnn...

SMİLENA dedi ki...

babaannenizin iyi olmasına çok sevindim allah acısını göstermesin.senin de keyfin gelmiş yerine sevindim.bu arada dolmalar da harika görünüyor.senin kız galiba hamarat olacak.ödüle gelince iyi ki varsınız hepiniz.dostluk harika birşey.sanal ortamda olsa bile.hem kim bilir belki bir gün görüşürüz.pasaportum için geleceğim ist. ve konsolosluk sizin iş yerine çok yakın.kısmet bakalım.sevgilerle-öptüm