23/10/2008
Son zamanlarda bu battaniyeyi görmeye çok alıştınız, en son küçük eltimin kızı Elif hanım için süslemiştim bu battaniyeyi, zaten bu battaniyeyi gören illaki yapmak istiyor yada gözü kalıyor,
Ben 8 yıl önce Beyza için örerken işyerindeki şefim Şadiye hanımda ben de yeğenlerim evlenince örerim demişti, zaman çok çabuk geldi geçti, nihayet büyük yeğen evlendi ve bebeği olacak, teyze ve babanne kolları sıvadı başladılar battaniyeleri örmeye,
Kısmetse Ocak ayında doğacak olan Ege'cik için süslediğim battaniye.
Anne adayımız Gülseren'cim özellikle sarı olmasını istemiş, kayınvalidesi Leyla Sultan ördü bu battaniyeyi, Şadiye hanım ise beyazını örüyor, onun süslerini de maviden yapacağız. Babanneler teyzeler Ege bey için çalışıyorlar yani ....
Allah iyi günlerde sağlıkla kullanmalarını nasip etsin.


9 yorum:
İyi günlerde güle güle kullansın inşallah Ege bebecik.
Çok tatlı olmuş bu battaniye de öncekiler gibi,Şadiye ablanın battaniyesini de merakla bekliyorum.
Teşekkürler Dilek'cim, ben de merak ediyorum, o biraz daha değişik olacak zaten.
Ben hiç anlamıyorum bu örgü işlerinden ama çokta merak ediyorum. Yavaş yavaş atılacagım bu işlerede. Nasıl yapıldıgını anlatsana, benim çok hoşuma gitti.
çok güzel bir battaniye, güle güle kullansın ege bebek.sıcak sıcak uyusun içinde :)
çok hoş olmuş.emeğinize sağlık
sen çilekli süt namı diger birkafadanherses OROSPU' sunun kim olduğunu biliyormuusnda blogundan ona link veriyosun ? dikkat et sanada sıçmasın pisliği...
adsız yoruma,
bahsettiğiniz blogerla herhangi bir bağlantım olmadığı gibi hiç kimseye benim blogumda küfretmenize izin veremem.
Adı geçen blogerdan özür dilerim.
Yorumu kaldırmayı başaramadım, nasıl kaldıracağımı öğrendiğimde hemen sileceğim.
www.ktunnel.com veya www.gizli.net
adreslerine girerek bloglarımıza ulaşabilirisniz,
ayrıca yasak ile ilgili bir kampanya başlatılmış bilginize
http://www.gizlen.net/browse.php?u=%3A%2F%2Fwww.bloghareketgunu.com%2Findex.php&b=6
gerçekten çok şıkmış...maşallah marifetli hatunsun..nazar değmesin...
Egede güle güle kullanır inşallah....
öpüyoruz...
Yorum Gönder