Allahım beni çoookk uzun yıllardır hastalıklarla bayağı bir imtihan etti. Halime binlerce şükür olsun ki, şu ana kadar sonucu kötü bir şeyle karşılaşmadım.
Neredeyse 6 ayda bir göğüs muayenem için ölür ölür dirilirim, 12 yıldır her kontrol ayrı bir işkence gelir bana, her muayene eden doktor önce bir şaşırır bir inceler, ben de bir şey oldu sanırım, artık uyu uyuyabilirsen, yaşa yaşayabilirsen, ben de hala uslanmadım her seferinde inanıyorum şu dr'lara, halbuki ben de biliyorum ki (bilmem gerekirki) benim durumum biraz karmaşık ve nadir olduğundan onlar kendilerine bir denek buldukları için benimle uğraşıp dururlar. Neredeyse beni buldukları için heyo deyin nara atıp sevinecekler.
Neyse işte geçen aylarda halam aradı, C.Paşa hastanesine Termografi diye bir alet gelmiş, ücretsiz tarama yapıyormuş, alet vücut ısısını ölçerek olabilecek kötü hastalıkları erken teşhis ediyormuş, sonuçları da bir Prof değerlendiriyormuş, git sen de çektir dedi. Dururmuyum hem bedava alet hem bedava Prof nerde böyle iyi hastaneeeee.
İşyerinden bir arkadaşı da ayartarak koştur koştur alete girdik, orayı anlatamıyorum tam bir facia, güle güle öldük. Çok güldüm ya, iki gün sonra hastaneden bir telefon - Hoca sonuçlarınızı değerlendirememiş, biraz karmaşıkmış sizi tekrar çağırıyor. Eyvah dedim yine başladık, zaten beni özel çağırmasalar şaşardım, normal bir film bile çektirsem, hocalar bile numaralarını bırakırlar, muhakkak arasınlar diye,
Artık ben yine bir heyecan bir korku, işte dedim süper alet sonunda benim hastalığımı teşhis etti, tabi neredeyse dokunsam ağlayacağım, hayatım bir film şeridi gibi gözümün önünden geçiyor, kızlarımı düşünüyorum, onların üniversiteden mezun olduklarını bırak ilkokulu bile bitirdiklerini göremeyecemmii, öğğğğğ, bari çeyizlerini düzenleyeyim dedim, sanki bir o kusur kaldı. Hayır şimdi annem öldükten sonra kardeşlerimin çeyizlerini birde benim evime taşıma maceram vardı ki hiç sormayın, şimdi hak vaki olduğunda (yani ben öldüğümde, kardeşlerim evlenmeye kalkınca onların çeyizleriyle benimkiler ya karışırsa dimi, kim bilecek, işte ben akşam akşam eşim de gececi, oturdum bu çeyizleri bir güzel ayırdım üzerlerine kağıt yapıştırdım, bunlar kardeşlerimin deyin, başlayıpta yarım kalan işlerimi çıkardım hastaneye neyin yatınca elime alır orada tamamlarım deyi, vallaha bunları yaptım inanın ha isterseniz Dilek'e sorun.
Neyse ertesi günü koştur koştur dilim dışarda C.Paşa'ya koştum, içimden C.Paşa türküsünü söylüyom.
C.Paşaya koydum canımın yarısını......
(Zaten o hastanenin tecrübelerini hiiiiççç sormayın, birebir yaşadım ben bu türküyü bakmayın şimdi espirili bir şekilde anlattığımı çoook doluyum çooookkk boşuna yazılmamış bu türkü)
-Hocam beni aramışsınız dün filmi yorumlayamamışsınız, diye birşeyler geveledim yalan yanlış,
-Korkmayın Zeynep hanım size telefonda yanlış söylemişler, ben bilgisiyarda filmlerinizi başka bir hastanın üstüne kaydetmişim de onun için çağırdım, başka hasta dediği de benden önce film çektiren 60 yaşındaki bir kadın, hayır bilgisayara bakınca benim görüntümle onun görüntüsü arasındaki fark zaten görünüyor yani, tövbe tövbe, neyse içim rahat çıktım hastaneden,
sonucu geçenlerde email adresime geldi.Sol taraftaki ısı artışlarının patolojik açıdan ileri tetkiki gerekiyormuş, tekrar kork, tekrar heyecan zaten vücudumun her yerinde bir ağrı, bir yorgunluk, ben zaten biliyordum kötü bir şey olduğunu, Sol kaburgamın altında da iki yıldır bir ağrı, l yıl önce gittim, akciğer filmi çekildi birşey çıkmadı, sanki batıyor ve son zamanlarda bir şişlik, ne şişlik mi? aha dedim gidiyom, ben gidiyommm,
Hemen C.Paşa Genel Cerrahiden bir randevu aldım koştum hastaneye, asistan dr. muayene etti, ahan buldum dedi, DALAK BÜYÜMESİ var , bir de Ahmet Bey görsün (uzman dr) siz dışarıda bekleyin dedi, uzman geldi anlattı bu durumu, %100 eminim abi dedi uzmana, bir de siz muayene edin diyor bu, yok dedi uzman, sen eminsen doğrudur, bana da bir sürü soru sordular, ettiler, eyvah benim vücudum toptan çürümüş, hemen bir sürü kan tahlili, ve ultrason verdi,
Hastane ultrason için 3-4 aya gün veriyormuş, özelde çektireyim bari dedim, neyse parası veririz, sonuçta en önemli şey sağlık dimi, ertesi gün sabahın köründe tekrar hastaneye koştum kanlarımı verdim, tekrar karşıya Maltepe 'ye geçtim hem göğsümden USG hemde üst batın yani iç organlarımın resmini çektirdim,
Sonuç;
Turp gibiymişim, Elhamdülillah Radyolog doktor - kızım seni boşuna korkutmuşlar, hiç birşeyin yok senin dedi, özellikle dalağımın resmini de çekip elime verdi, götür bunu dr'a göster iyice baksın dedi,
Hay Allah doktorlar, ben size ne edeyim yahu, az kaldı mezar yeri satın alacaktım , bir gün zaten kalbime indireceksiniz kısa yoldan gideceğim, ağrı eziyet neyin çekmeden, birden aniden yani. Ey doktorlar! hani derler ya Allah onlara düşürmesin, onlarsız da yapmasın. Elbette ki hasta olduğumuzda yine başımızı vuracağımız o kapı.Allah iyisine insaflısına düşürsün.
Ve Allahıma binlerce şükrolsun ki bu sefer de sağlıklı çıktım, veren de sensin alanda, elbet bunun farkındayım, senden geldim yine sana döndürüleceğim, ama çocuklarım, ahh çocuklarımm tek derdim onlar, hoş hiç mi anasız kalan yok ?, senden daha vicdanlısı mı var ?, Allahım bu zayıf naçizane kuluna ve evlatlarına kaldırayamacağı imtihanlar verme. Bizi sana karşı gelmekten ve acze düşmekten koru, dert verip derman aratma ve hasta kullarına şifa nasip et. (Amin)



14 yorum:
ay Allahım ya Levent Kırca skeçleri gibi olmuş.İyileştireceklerine hasta edecekler :)Allah onları başımızdan eksik etmesin ama düşürmesinde.iyi olduğuna sevindim.ben de bu konularda fazlasıyla paniğim,ilk önce hep en kötüsü gelir aklıma...
Amiiiin!
ne kadar korkmussundur. Ben bile okurken içim tuhaf oldu. Gecmiş olsun diyorum, neyse ki turp gibiymissin :D Rabbim daha uzun ömürler versin. seni eşine cocouklarına bagışlasın.
Biliyormusun bende büyük bir hastalagı yakalanmaktan çok korkuyorum. hani korktugun başına gelirmiş derler ya, öyle lunca daha bir korkuorum.
aminnnn ,inşallah biran once saglılıgna kavusursun da bunlar hep gecmıste kalan anılar olurr
rabbım yardımcın olsun canım
Ah Zeynepçim,bu süreci birebir yaşayan arkadaşın olarak inan nefes almadan okudum yazını...
Bir de beni zorla götürmeye kalkıyordun o hastaneye muayene ettirmeye,ohhh iyi ki gelmemişim canıma değsin.Çünkü bana böyle teşhisler koysalardı ben mezar yerimi çoktaaaan alırdım.
Bu ne yaa, resmen gülsek mi aglasak mi filmlerdeki gibi olmus :)
Insan psikolojikmen doktora hastaneye gitmekten korkar böyle yanlisliklar yapilmasi gicik bir durum.
Allah hep salgik versin:)
Merhabalar Zeynepcim;
Başına gelen bu kötü olayı bu kadar güzel ve şirin nasıl anlatabildin bravo sana.Çok geçmiş olsun.Çook tatlısın..
Yazılarını çok özlemişim..
sevgilerrr..
Bu arada amin demeyi unutmuşum.
Amin...
ay çok enterasan ,geçmiş olsun canım ...
:))) Neyse ki turp gibiymişsin canım güler misin ağlar mısın durumu olmuş senin kii
Allahım dermansız dert vermesin
çok geçmiş olsun okurken ben bile kroktum zaman zaman başlığı bilmeme rağmen...Siz neler yaşadınız tahmin edebiliyorum az çok...Rabbim taşıyamayacağımız dermensız dert vermesin...yavrularımızı bize bizi onlara bağışlasın...sevdim sayfanızı...ben de beklerim...sevgiler...
İşte tam da böyle bir süreçten ve sonunda duyma ihtimalim olan kötü bir haberden korktuğumdan dolayı doktora gitmiyorum hala ben..
Çok geçmiş olsun..
çok geçmiş olsun zeynepcim,yalnız yazını birçırpıda okudum gülümsettin bazı yerlerinde
rabbim kimselere dermansız hastalık verip imtihan eylemsin
bu durumu çok yakında yaşamış biri olarak içten bir aminnnnnnnnnnn der ve giderim..
sevgileirmle
Geçmiş olsun şekercim yaa, insan bu stresli beklemeler yüzünden hasta değilsede olacak, insanı bir korkuturlar sorma.
Aman aman sonuçlar iyi olsunda o korkuları çekmeyede değer , napalım :)
Ne kadar hoş bir yazı olmuş.Pardon önce geçmiş olsun.Yazı hastalıktan bahsediyor bende ne kadar hoş yazı olmuş diyorum he he.Ama ne yapayım okuyunca içim açıldı yüzüm güldü.Nedense bilmiyorum kahkahalarla falan okudum.Ayıp mı ettim acaba.Ama ben başlıktan sonunun iyi biteceğini anlamıştım. Dua içinde amin amin.
Yorum Gönder