12/11/2008

Küçük dayımın küçük kızı Hanife büyüdü büyüdü nihayet beyaz atlı prensini buldu, yuvadan uçmaya hazırlanıyor, önümüzdeki hafta pazar günü nişanı var. Beni aldı bir telaş, bu kızın çeyizine birşeyler yapmam gerek dedim, ne yapayım ne yapayım, geçen sene bu havlulardan kendime yapmıştım. Hem kolay hem şık duruyorlar. Bu küçük mutfak havlusu tarzında havlulara yapılıyor fakat banyoda misafir için tek kullanımlık havlu olarak da kullanılıyormuş, bu havluları bir sepet içine yerleştirip Hanife'ye öyle vermek istiyorum.









11 yorum:

SMİLENA dedi ki...

ellerine sağlık canım .hepsi çok hoş

meleklerim ve ben dedi ki...

Marifetli arkadaşım benim,ellerine sağlık...

Kuaybe dedi ki...

Gerçekten çok güzel olmuşlar.. Ellerine sağlık..

Hem çalışma, hem iki çocuk hem de ev hanımlığı.. Nasıl vakit buldun, maşaallah..

çise ve annesi... dedi ki...

ya bencede bukadar iş arasında bukadar nasıl hamarat olunuyor arkadaşım süpersin...

ZEZE İLE UCİ dedi ki...

ellerinize sağlık süper ya

siyap dedi ki...

çok güzel ve zarifler...
eline sağlık maşallah çok hamaratsın,biz başkalarına yaptırıyoruz :((

sevgileeer...

zehra dedi ki...

gercekten cok hos olmuslar ellerınıze saglıkkk

Gelin Ayşe dedi ki...

Çok güzeller valla, ellerine saglık. Benim annemde çok güzel iğne oyaları yapar hayranım ona :)

Adsız dedi ki...

mukemmel olmuslar ellerinize saglik hem cok kibar hem de cok kullanisli gorunuyorlar :)birazcik daha buyuk gorebilseydik keske resimleri :)

yesim

уαѕємin... dedi ki...

kuzum ya hangi ara yaptın sen bunları ev iş çocuk

maşalalh sana maşallahhhh

Unknown dedi ki...

oyalarçokzarifduruyor.sevgiler.iyigeceler