12/11/2008
Küçük dayımın küçük kızı Hanife büyüdü büyüdü nihayet beyaz atlı prensini buldu, yuvadan uçmaya hazırlanıyor, önümüzdeki hafta pazar günü nişanı var. Beni aldı bir telaş, bu kızın çeyizine birşeyler yapmam gerek dedim, ne yapayım ne yapayım, geçen sene bu havlulardan kendime yapmıştım. Hem kolay hem şık duruyorlar. Bu küçük mutfak havlusu tarzında havlulara yapılıyor fakat banyoda misafir için tek kullanımlık havlu olarak da kullanılıyormuş, bu havluları bir sepet içine yerleştirip Hanife'ye öyle vermek istiyorum.








11 yorum:
ellerine sağlık canım .hepsi çok hoş
Marifetli arkadaşım benim,ellerine sağlık...
Gerçekten çok güzel olmuşlar.. Ellerine sağlık..
Hem çalışma, hem iki çocuk hem de ev hanımlığı.. Nasıl vakit buldun, maşaallah..
ya bencede bukadar iş arasında bukadar nasıl hamarat olunuyor arkadaşım süpersin...
ellerinize sağlık süper ya
çok güzel ve zarifler...
eline sağlık maşallah çok hamaratsın,biz başkalarına yaptırıyoruz :((
sevgileeer...
gercekten cok hos olmuslar ellerınıze saglıkkk
Çok güzeller valla, ellerine saglık. Benim annemde çok güzel iğne oyaları yapar hayranım ona :)
mukemmel olmuslar ellerinize saglik hem cok kibar hem de cok kullanisli gorunuyorlar :)birazcik daha buyuk gorebilseydik keske resimleri :)
yesim
kuzum ya hangi ara yaptın sen bunları ev iş çocuk
maşalalh sana maşallahhhh
oyalarçokzarifduruyor.sevgiler.iyigeceler
Yorum Gönder