25/12/2008


Geçen cumartesi küçük eltim Hilal'ın kızkardeşi Nihal'in kına gecesine gittik, yine adet üzere önce kayınvalidemlere gittik, oradan hepberaber kınaya geçtik.Allah mutlu mesut etsin. Kızımızı Amerika'ya gönderiyoruz, yani gurbet gelini olacak, bahtı açık olsun.

Tabi öncelikle babannemizin ve dedemizin hazırladığı güzel yemeklerimizi yedik, Gülsüm ablasına dolma yediriyor

Benim kızlar bir güzel kurtlarını döktüler, Beyza herzamanki gibi ağır abla fazla oynamadı tabikiii.
Ama Gülsüm'ü ortadan çıkaramadık bir türlü, epey kurtları birikmiş, döktü döktü bitiremedi, birde ablasına ısrar ediyor oynasın diye. Kına ikramlarımız da pek süslüydü, özenle hazırlanmıştı, herşey böyle parlak keseler içinde geldi, bu kese içindekuru pasta börek çörek vardı, kuruyemiş ayrı süslü püslü keselerde geldi, hele kına keselerine bayıldım, kırmızı organze kumaşlar karanfil gibi keseler içinde geldi, kına mendilleri, ezilmiş kınadan yakmak isteyenler için hazırlanan kına bezleri (diyim ben onlara
(aşağıda örnekte görüldüğü gibi) nazarlıklar filan bayağı bir ayrıntı düşünülmüştü yani, ben hepsinden birer örnek alıp sakladım, eee benim de kardeşlerim var, onların kınaları için örnek olur bana. Eeeee çok okuyanmı bilir çok gezenmi demişler. Biz de gezerek görerek öğreniyoruz bu ayrıntıları
Ezilmiş kınalardan hemen oracıkta yaktılar benimkiler, bu süslü şeylere bayıldıkları için. üzerine de nazarlıklarını iliştirdik.

Bu da Gülsüm hanımın kınalı elleri.

Kına bitmek üzere bizimkisi hala oynuyor, zor götürdük kına gecesinden eve

12 yorum:

Adsız dedi ki...

çok süslü olmuşlar :)Çok güzel eğlenmişler,kurt falan kalmamıştır..Bolerosuna da bayıldım bu arada..süper duruyor..

gülücüklerim benim dedi ki...

Sevgili Neyran'cım boleroyu babannesi ördü, Gülsüm'ünküsü kırmızı ama o giyinmedi, bu sıralar üzerindeki elbiseye takmış durumda, heryerde onu giyiyor.

meleklerim ve ben dedi ki...

Gülsümde kurt filan kalmamıştır hepsini dökmüş,beter böceğim benim...

SMİLENA dedi ki...

of ne güzel kurtlarını dökmüş küçük zilli.allah şimdiden mesut etsin.gurbet zor olacak ama.mutlu olsunlar yeter

çise ve annesi... dedi ki...

bizim cadıda müzik duyunca başlıyor oynamaya,bu küçük cadılar çok meraklı oynamaya,oooh ne güzel eğlenmişler prensesler...

EHA dedi ki...

ooh ne güzel de yapmış,kurtlar fazlalıklarımız dökmekte fayda var:)
benim küçük cimcimemde oynamayı pek sever hele bide karadeniz horonu oynar.
allah mesut etsin gurbet ellerde hasretlik çekmek zordur eminim.

Yasemin dedi ki...

OOOO NE TATLI BABANNE

ÖNCE DOLMALAR SONRA BOLEROLAR

OH OH ALLAH DAİM ETSİN

SİZİN ADINIZA ÇOK SEVİNDİM

ALLAHIM HER GELİNE NASİP ETSİN. :):):):)

KIZLARDA KURTLARINI DÖKMÜŞLER YORASI BİZİM BAŞIMIZA :)

aysarayı dedi ki...

iki kız kardeşten her zaman büyük olan ağırbaşlı oluyor.benim yeğenler de öyle..büyüğü hanım hanımcık,küçüğü oynak,cazgır bi kız oldu...

Şekerci Butik dedi ki...

maşallah fıstıklara.. hehe demek pistten inmedi...kurtlarını dökmüş iyi olmuş...

sevgiler,

aybike dedi ki...

Çook tatlı görünüyolar maşallah bu güzel kızlara.Ne güzel eğlenmişler..Mendillerde hakikaten çok hoş görünüyo..
sevgiler

Selma dedi ki...

Çocuklar çok güzel eğlenmişler. Eeee kendinden bahsetmemişsin. Kızlar bu kadar oynadığına göre sende bişeyler döktürmüşsündür değil mi.

siyap dedi ki...

ooo ne güzel eğlenmiş kızlar,daha doğrusu gülsüm :)) tatlış ne zamandır böyle bir yere gitmek istiyordu demek ki baksana bir oynamak,bir oynamak :)

sevgileeer...