25/12/2008
Geçen cumartesi küçük eltim Hilal'ın kızkardeşi Nihal'in kına gecesine gittik, yine adet üzere önce kayınvalidemlere gittik, oradan hepberaber kınaya geçtik.Allah mutlu mesut etsin. Kızımızı Amerika'ya gönderiyoruz, yani gurbet gelini olacak, bahtı açık olsun.
Tabi öncelikle babannemizin ve dedemizin hazırladığı güzel yemeklerimizi yedik, Gülsüm ablasına dolma yediriyor
Benim kızlar bir güzel kurtlarını döktüler, Beyza herzamanki gibi ağır abla fazla oynamadı tabikiii.
Ama Gülsüm'ü ortadan çıkaramadık bir türlü, epey kurtları birikmiş, döktü döktü bitiremedi, birde ablasına ısrar ediyor oynasın diye.
Kına ikramlarımız da pek süslüydü, özenle hazırlanmıştı, herşey böyle parlak keseler içinde geldi, bu kese içindekuru pasta börek çörek vardı, kuruyemiş ayrı süslü püslü keselerde geldi, hele kına keselerine bayıldım, kırmızı organze kumaşlar karanfil gibi keseler içinde geldi, kına mendilleri, ezilmiş kınadan yakmak isteyenler için hazırlanan kına bezleri (diyim ben onlara(aşağıda örnekte görüldüğü gibi) nazarlıklar filan bayağı bir ayrıntı düşünülmüştü yani, ben hepsinden birer örnek alıp sakladım, eee benim de kardeşlerim var, onların kınaları için örnek olur bana. Eeeee çok okuyanmı bilir çok gezenmi demişler. Biz de gezerek görerek öğreniyoruz bu ayrıntıları





12 yorum:
çok süslü olmuşlar :)Çok güzel eğlenmişler,kurt falan kalmamıştır..Bolerosuna da bayıldım bu arada..süper duruyor..
Sevgili Neyran'cım boleroyu babannesi ördü, Gülsüm'ünküsü kırmızı ama o giyinmedi, bu sıralar üzerindeki elbiseye takmış durumda, heryerde onu giyiyor.
Gülsümde kurt filan kalmamıştır hepsini dökmüş,beter böceğim benim...
of ne güzel kurtlarını dökmüş küçük zilli.allah şimdiden mesut etsin.gurbet zor olacak ama.mutlu olsunlar yeter
bizim cadıda müzik duyunca başlıyor oynamaya,bu küçük cadılar çok meraklı oynamaya,oooh ne güzel eğlenmişler prensesler...
ooh ne güzel de yapmış,kurtlar fazlalıklarımız dökmekte fayda var:)
benim küçük cimcimemde oynamayı pek sever hele bide karadeniz horonu oynar.
allah mesut etsin gurbet ellerde hasretlik çekmek zordur eminim.
OOOO NE TATLI BABANNE
ÖNCE DOLMALAR SONRA BOLEROLAR
OH OH ALLAH DAİM ETSİN
SİZİN ADINIZA ÇOK SEVİNDİM
ALLAHIM HER GELİNE NASİP ETSİN. :):):):)
KIZLARDA KURTLARINI DÖKMÜŞLER YORASI BİZİM BAŞIMIZA :)
iki kız kardeşten her zaman büyük olan ağırbaşlı oluyor.benim yeğenler de öyle..büyüğü hanım hanımcık,küçüğü oynak,cazgır bi kız oldu...
maşallah fıstıklara.. hehe demek pistten inmedi...kurtlarını dökmüş iyi olmuş...
sevgiler,
Çook tatlı görünüyolar maşallah bu güzel kızlara.Ne güzel eğlenmişler..Mendillerde hakikaten çok hoş görünüyo..
sevgiler
Çocuklar çok güzel eğlenmişler. Eeee kendinden bahsetmemişsin. Kızlar bu kadar oynadığına göre sende bişeyler döktürmüşsündür değil mi.
ooo ne güzel eğlenmiş kızlar,daha doğrusu gülsüm :)) tatlış ne zamandır böyle bir yere gitmek istiyordu demek ki baksana bir oynamak,bir oynamak :)
sevgileeer...
Yorum Gönder