10/02/2009
Evet, Barbie ailemiz sarayda yapılacak düğüne gitmek üzere yola çıkıyor.
(Ben Konya'dayken babamız kızları oyalamak için epeyce bir masrafa girmiş anlaşılan, eve girdiğimde kızlar ellerinde çeşit çeşit oyuncaklarla karşıladılar beni, hemen oynamaya başladık tabiki. Beni sabırsızlıkla beklemişler bunları gösterebilmek için...) 
Aman Allahım bakın davetliler arasında kimler var, rapunzel, pamuk prenses ve yakışıklı prens, sindirella ve küçük prensesler yani masal dünyasının tüm kahramanları bu düğünde buluşuyorlar.
Pamuk prenses ve prensimiz evlenmişler yanlarında minik prensesleriyle katılıyorlar düğüne ( bu kahramanlar günlük hayatta biz oluyoruz yani ben eşim ve küçük kızları Beyza ve Gülsüm... öyle yani ne yapalım olalım bari)
Ne yazıkki yanlız katılmış düğüne
(Aslında diğer prensesler de benim akrabalarım oluyor, sindirella amcamın kızı Songül, Rapunzel ise halamın kızı Emine mesela...
(çünkü bizim evde bir tane prens var onuda ben kaptım haa haaa)

(veee güzeller güzeli pamuk prenses yani beenn ve prens eşim dans ediyoruz, arkamızda küçük prenseslerimiz.
Şimdi de halay çekiyoruz, pardon öhö öhö sarayda halay çekmek, yani şey vals yapıyoruz aslında, betooven eşliğinde
şimdi de kolbastı oynuyoruz, haa haaaa bizim saray zıvanadan çıktı iyice ...Gelelim gerçek nişanımıza, Cuma günü Amcamın oğlu Abdullah'ın nişanındaydık, tüm akrabalarla bir kez daha buluştuk, işin aslı zaten ben bu düğünleri nişanları görüşemediğimiz akrabalarımla görüşme fırsatı bulduğumdan daha çok severim yani...
Hanife'de nişanlı ve 17 Mayıs'a nikah günü almışlar, Allah tamamına erdirsin.
Bu evliliğin mimarı yani amcamın oğlu Abdullah ile Gülay'ın arasını yapan arabulucu halamın kızı Elif, Gülay Elif'in alt komşusu, kızı da ilk bana göstermişti, çok cana yakın ve tatlı bir kız Gülay, Allah mutlu mesut etsin, onların düğünü de Nisan-Mayıs gibi olacak inşallah, bizim düğün de Temmuz'da Allahım ne kadar düğün var bu yaz inanamıyorum. Ailede nişanlanan nişanlanana.




8 yorum:
öncelikle Allah tamamına erdirsin çok hoş bir çift olmuşlar.oooh bu yaz düğünden düğüne koşacaksınız anlaşılan ama ne güzel bol bol eğlenirsiniz inşallah.
ayy bu arada o prensesler,prens hele o miniş prensesler çok güzel....hala çok severim bu oyuncakları.büyüse de ben de pamuşa alsam bunlardan.güle güle oynasın(oynayın:))kızlar.
allah tamamını erdirsin zeynepçim.bu güzel bwebekler görünce de küçük bir kız olasım geldi.
sevgilerle
Allah tamamına erdirsin Zeynepcim.
Bu yaz çok gezeceksin fena mı?...
Oyuncaklara da bayıldım bu arada
güle güle oynasınlar böceklerim.
koşuşturmacaya devam , kızlarda bunun tadını çıkarmışlar....ne güzel....
Allah tamamına erdirsin inş.
oyuncaklarda çok güzel bu yaşta bile isanın oynayası geliyor:)
Ödüllendirdim seni:)Ayrıntılar bloğumda:)
oyuncaklara hayran kaldım süperler.
evlenecek olan çiftlerede mutluluklar dilerim,allah tamamına erdirsin.
eheheheh dügün provası superdi :)
Yorum Gönder