Sevgili Esra'cım (Mummy)cim beni ödüllendirmiş, kendisine

Efendim Kurallarımız şöyleymiş..

1. Seni ödüllendiren blog yazarının linkini vermek,http://esracemilece.blogspot.com/

2. Bu ödülü başka 7 blog sahibine linklerini vererek göndermek,

3. Seçilen blog yazarlarını durumdan haberdar etmek.

Şimdi seçelim bakalım 7 kişiyi

oo piti piti karamela sepeti...
hadi dostlar sizlerde klavyenin başına geçin ve gönderin ödüllerinizi.

11 yorum:

Adsız dedi ki...

teşekkürler Zeynepcim,yanıtladım hemen bende :)

Mısır Patlağı :) dedi ki...

Teşekküerler canm cevapladım :)

siyap dedi ki...

çoook teşekkür ederim canım...

SMİLENA dedi ki...

canım benim çok teşekkür ederim.iyi ki sizi tanımışım.dilerim dostluğumuz uzun yıllar sürer.
sevgilerle

muko dedi ki...

teşekkürler zeynepcim.

уαѕємin... dedi ki...

canım çok tşk ediyorum bu anlamlı ödülün için ..

öpüyoruz

уαѕємin... dedi ki...

Zeynepçim nerelerdesin?? Umarım yolundadır herşey

Şekerci Butik dedi ki...

Dünya Kadınlar Günün kutlu ve Mevlid Kandilin mübarek olsun.Allah dualarımızı kabul etsin.

Sevgiler

EHA dedi ki...

sevgili blog arkadaşım nerelerdesin,nasılsın uzun zaman olmuş güncellemeyeli,inşallah herşey yolundadır.hayat hep mutluluk sağlık versin sana ve sevdiklerine

уαѕємin... dedi ki...

Zeyneppppppppp

Adsız dedi ki...

merhaba yavaş yavaş merak etmeye başladım ben de.yazmıyorsun epeydir.bloğumu şifreli yaptım canım..yasamladans@gmail.com a mail atarsan davet gönderirim..sevgiler.