Efendim Kurallarımız şöyleymiş..
1. Seni ödüllendiren blog yazarının linkini vermek,http://esracemilece.blogspot.com/
2. Bu ödülü başka 7 blog sahibine linklerini vererek göndermek,
3. Seçilen blog yazarlarını durumdan haberdar etmek.
Şimdi seçelim bakalım 7 kişiyi
oo piti piti karamela sepeti...
hadi dostlar sizlerde klavyenin başına geçin ve gönderin ödüllerinizi.



11 yorum:
teşekkürler Zeynepcim,yanıtladım hemen bende :)
Teşekküerler canm cevapladım :)
çoook teşekkür ederim canım...
canım benim çok teşekkür ederim.iyi ki sizi tanımışım.dilerim dostluğumuz uzun yıllar sürer.
sevgilerle
teşekkürler zeynepcim.
canım çok tşk ediyorum bu anlamlı ödülün için ..
öpüyoruz
Zeynepçim nerelerdesin?? Umarım yolundadır herşey
Dünya Kadınlar Günün kutlu ve Mevlid Kandilin mübarek olsun.Allah dualarımızı kabul etsin.
Sevgiler
sevgili blog arkadaşım nerelerdesin,nasılsın uzun zaman olmuş güncellemeyeli,inşallah herşey yolundadır.hayat hep mutluluk sağlık versin sana ve sevdiklerine
Zeyneppppppppp
merhaba yavaş yavaş merak etmeye başladım ben de.yazmıyorsun epeydir.bloğumu şifreli yaptım canım..yasamladans@gmail.com a mail atarsan davet gönderirim..sevgiler.
Yorum Gönder