Malumunuz hafta sonu açıköğretim sınavlarım vardı, bence çok kötü değildi, iyi geçti diyebilirim, hatta çocuk gibi heyecanlandım, cumartesi günü ilk sınavımdan çıkınca elim ayağım titredi, emin olamadım yanıtlarımdan, eve gidip kitaplara göz atınca çok kötü olmadığımı gördüm, özellikle iletişim soruları şaşırtmacalı ve zordu diyebilirim, bilgi teknolojisi dersi sanki daha iyi gibiydi.
İkinci gün ise işletme, davranış bilimleri ve ingilizce sınavlarım vardı nispeten daha kolay geldi, ama gelgelelim hala sınav soruları yayınlanmadı, en azından şöyle bir göz gezdirsem sorulara, aşağı yukarı alacağım notları görebilirim ama nafile sabahtan beri belki 50 kere baktım henüz yayınlanmamış, meraktan ölüyorum, bir an önce yayınlansa da baksam, tabi ondan sonra da sınav sonuçlarının açıklanmasını bekle işin yoksa, ah benim şu tez canlılığım yok mu? ne yapacağım kendimle bilmiyorum.
Sınavlara gireceğim için cuma gününden çocuklarla kayınvalidemlere gittik, hem sınava gireceğim okullar onların evine daha yakındı ve hemde çocukları onlara bıraktım, bu yüzden rahattım doğrusu, Allah razı olsun ekmek elden su gölden 2 gün hazıra kondum, eve gidince tabi bu rahatlığım sona erdi, evin hangi bir tarafına saldıracağımı şaşırdım, hafta sonunun tüm işlerini birkaç saate sığdırmak zorunda kaldım.
Cumartesi günü bir kaza atlattık ki sormayın, kayınvalidem o akşam bize mısır patlattı sağolsun, çocuklarla hızlı hızlı mısır yiyoruz, sanki elimizden alan var gibi, eşimde o anda işten yeni gelmişti, Gülsüm benim kucağımda oturuyordu, mısırları hızla ağzına atıyordu, birden öksürmeye başladı, önce ben zaten hasta olduğu için öksürdüğünü sandım birden acaip sesler çıkarınca tıkandığını anladım, hemen elimi karnından tutup sarkıtıp sırtına vurmaya başladım hiç ama hiçbir değişiklik yok daha bir tıkandı sanki korktum, o ara eşim elimden aldı Gülsüm'ü başaşağı sallandırıp silkeledi, yok yine çıkmıyor sesi, Beyza ağlamaya başladı, kayınvalidem bağırıyor, o ara eşim elini boğazına taktı, ondan sonra Gülsüm öksürdü, çıkardı mısırı, zavallım birde kısılmış sesiyle,
-Baba tamam geçti geçti demez mi?
Oh Allahım ne güzel bir seslenişti o, resmen gitti geldi yavrucak, Allahtan eşim evde olmasa benim aklıma gelmezdi elimi ağzına sokmak, bir verdiğimiz karşı geldi çok şükür, ama hepimizin eli ayağı kesildi, Allah bir daha göstermesin bu da bize iyi bir ders oldu, panik yapmadan gerekli müdahaleyi yapmazsak anlık birşey yani, düşünmek bile istemiyorum, Beyza ise mutfağa gitmiş kardeşine su getiriyor o anda içirmek için.Dedemizin mutfakta olanlardan haberi bile olmamış Beyza ile koşarak odaya geldi ne oldu, ne oldu diye bir panik bir telaş Allahtan en azından o şahit olmadı bunlara zaten her ikisinin de tansiyonu var, artık o andan sonra hepimizde sarhoş gibi olduk, elimiz ayağımız tutmadı, mısırları da usul usul kaldırdık ortalıktan... ondan sonra tabi benim kasılmaktan boynum tutuldu, iki gündür ağrı çekiyorum ve rahat hareket ettiremiyorum boynumu...
İşte bir sınav haftasonumuz da böyle geldi geçti...


9 yorum:
Çok geçmiş olsun Zeynepcim,iyiki veli yanındaymış.Allah korumuş.
Sınavları bu kadar dert etme bence geçmişsindir hepsini,dediydin dersin.
bende girdim seneler sonra sınavlara :))) insan bir garip oluyorrr c.tesi günkü derslere çalışmama rağmen bi tane bile benzer soru çıkmadı bnde ona sinir oldum bana da en kolay ing geldii
umarım geçerizz :)
sevgiler canım
bu çocuklar korkutuyor insanı çok geçmiş olsun canım
Cok gecmis olsun, Allah korumus, misir cok kaciyor yaa insanin bogazina. Bir daha misir yemiyormus birde cocuk, daha dikkat eder sanirim, belki konusarak yediyse. Anlatinca öyle hayal ettimde, insan ister istemez telaslanir tabiki.
Sinavlarin sonucu pozitif olur insallah,sevgiler.
Çok geçmiş olsun,bizim cimcimeninde para tıkanmıştı bogazına,çok korkunç bişe allah korusun.eminim sınavlarda başarılıdır ne güzel iki çocukla hala okuyosunuz,inşallah kolaylıkla bitirirsiniz okulu.
allah korumus canım geçmiş olsun...
Sorular yayınlandı. İyi haberlerini bekliyoruz.
Fıstığada geçmiş olsun. Ucuz atlatmışsınız. Paniklemeden müdahale edebilmeniz çok iyi olmuş.
çok geçmiş olsun
çok geçmiş olsun canım Allah korumuş aman valla bu çocuklar büyüyecek ama bizleride büyütüyorlar böyle korkuyla
Yorum Gönder