03/04/2009

Nerde miyim? Burdayım, neden mi? bilmiyorum doğrusu,
Tüm blog arkadaşlarımdan özür dileyerek başlıyorum, gerçekten neden olduğunu bilmiyorum ama bir türlü yazamadım bloguma, ellerim gitmedi, aslında gerçekten kötü bir şey yoktu ortada, elle tutulur gözle görünür bir sorunum da yok doğrusu.
Sadece tembellik, zihin yorgunluğu, kafamda gezen binbir tilkiler ve altından kalmayacağımı zannettiğim sorumluluklarım ve tabi ki şu açıköğretim sınavlarım vardı. Kış aylarından da çok sıkıldım baharın gelmesiyle doğanın canlanması gibi bende de bir canlanma oldu, güneşin sıcaklığını daha da hissetmeye başlayınca önce kendime yeşil bir bluz aldım bugün üzerime onu geçirdim öyle geldim işe, şimdi iyiyim çok şükür.
Yarın ve pazar günü sınavlarım da iyi geçerse daha da iyi olacağım, doğrusu deli gibi ders çalıştım diyebilirim.Benim açıköğretim maceram tam ll yıllık bir macera işe yeni girdiğimde kazanmıştım AÖF'yi, ve kayıdımı yaptırıp, üstüne nişanlanıp, ilk sınav günlerimi nişanlımla gezerek, ikinci sınavlarımda da balayında geçirmiştim, bir daha da kayıt yenilememiştim, şimdi ll yıl sonra affedilince bana büyük bir süpriz oldu ve bu şansımı sonuna kadar iyi değerlendirmeye karar verdim, hiç sene kaybetmeden bitirmek istiyorum, aslında ders çalışmak bana çok zevkli geldi, hiç sıkılmadım ancak onca sene sonra bazı derslerimi kafam almadı, birkaç kez tekrarlamam gerekti, ve bittirdim nihayet ünitelerimi, bu sınavdan sonra final sınavlarımız var 30-31 Mayısta, onuda atlattımmı tamamdır.
Bu arada hatırlarsanız kardeşimi nişanlamıştık, onun çeyiz hazırlıklarıda son gaz devam ediyor, 28 haziranda nikah kıyılacak, 26 haziranda Konya'da kına ve nişan biradada yapılacak, düğün salonu orada tutuldu, yani asıl düğün Konya'da, Konya'daki arkadaşlarımızı şimdiden davet ediyorum, Manolya düğün salonu, saatini henüz bilmiyorum ama sonra onu da yazarım
Yine neler hazırladım neler, Eminönünü yol ettik arkadaşlarla taşıyıp duruyorum, bloguma süprizi bozulmasın diye resim koyamıyorum, gelinime teslim ettikten sonra yayınlayacağım inşallah, kendime inanamıyorum her an eksik listesi aklımda duruyor, şu alınacak, bu alınacak diye sürekli tekrarlıyorum acele etmemdeki diğer bir sebep, Mayıs'ın son haftası gelinimiz ailesiyle birlikte çeyizini getirip evini yerleştirecek, dolayısıyla Mayısta kardeşime ev arayacağız, temizleyeceğiz ve eşyaları yerleştireceğiz, onlar geldiğinde evin hazır olması gerekiyor, kardeşim bu gün Konya'ya gidiyor gelinimizle birlikte İstanbul'da da şubesi olan bir mağazadan mobilyaları beğenecekler, biz buradan alacağız, beyaz eşyalarını almıştık zaten, geriye halı, tül, aksesuar filan kalıyor, onlar gelince düğün alışverişi de yapılacak, gelinlik nişanlık, filan ayarlanacak,
Kınasıydı, sepetiydi, örtüsüydü bohçasıydı, Konya İstanbul arasında gidecek gelecek, e tabi benim gibi tez canlı biri olan için bunların hepsi ayrıntılı bir şekilde düşünülmesi gereken ayrıntılar,
Allahtan abilerimin hanımları ve akrabalar bu konuda bana destek oluyorlar, herkes yardımcı olmak istiyor, sıkıştığım yerlerde onlara iş dağıttım, seve seve yapıyorlar, ama yine de üzerimde büyük sorumluluk hissediyorum, hiçbirşeylerinin eksik olmasını istemiyorum, yeterki kardeşim annesizliğini hissetmesin, bir annenin ne yapması gerekiyorsa hepsini yapmak istiyorum ve dahi fazlasını, Allah bana bu günleri gösterdi ya benim için bundan büyük mutluluk olamaz, tabi bunlar güzel telaşlar, yorgunluklar, Allah hep böyle güzel telaşlar versin.
Kızlar ise iyiler çok şükür Gülsüm hanım geçen pazar günü rahatsızlandı, bademcikleri şişti epeyce ateşlendi, doktora götürdük, ilaçlarla daha iyi çok şükür, Beyza hanım ise okula gidip geliyor, sağlığı iyi maşallah, evde kavgaları gürültüleri tam gaz gidiyor, sürekli birbirlerine dalaşıp duruyorlar, kış aylarında doğru dürüst biryerlere gitmediler çok sıkıldılar haliyle, bir yaz gelse de kendilerini dışarılara atsalar rahatlayacaklar eminim.
Yine çok uzattım galiba yokluğumun acısını çıkarttım, neyse artık ben buralardayım, yazarım sık sık, görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

hoşgeldin caım,özlemiştik valla yazılarını..İnşallah sınavların çok iyi geçer.Bu kadar emek vermişsin..hayırlısı olsun..Öpüyorum..sevgiler..

EHA dedi ki...

hoşgeldin.en güzel telaşlardasın allah yardımcın olsun.
sınavlarda başarılar diliyorum.
sevgiler

meleklerim ve ben dedi ki...

Nihayet hoşgeldin Zeynebcim.O kadar çalışmaya açıköğretim birincisi olursan hiç şaşermayacağım zaten.Gerçi sen ehliyet sınavına da böyle deliler gibi çalışmıştın ve hepsinden çok güzel puanlar almıştın.İçin rahat olsun heyecan yapma.
Bilalin düğününe kadar biz daha çok Eminönü turu yaparız arkadaşım.Serra karnımdayken hamile hamile kaynının düğünü için beni Eminönü ve İstiklal caddesinde nasıl dolaştırdığını unutmadım hala....Neyse bu sefer hamile değilim çok şükür dolaşırız,yeter ki Bilal mutlu olsun,hayırlısıyla Allah tamamına erdirsin.

Selma dedi ki...

Aramıza tekrar hoş geldin. Boş durmamışsın hep koşuşturmuşsun maşallh. Umarım herşey istediğin gibi olur hiç aksilik çıkmadan halladersiniz şu düğün işini.

kubra zeynep kara dedi ki...

yeniden hoşgeldiniz sınav ıcınde allah yardımcınız olsun

SMİLENA dedi ki...

hoşgeldin canım .bende seni merak edip sormuştum dileye.sınavda başarılar diliyorum.kızına da geçmiş olsun.
çok öpüyorum

çise ve annesi... dedi ki...

merak etmiştik sizi aramızda yeniden görmek güzel hoşgeldiniz....

mine dedi ki...

hoşgeldiniz özlettiniz kendinizi..kaybolmayın artık..sınavınızda başarılar dilerim umarım derslerınızı verirsiniz. kızınıza gecmıs olsun..arayı fazla acmayın..

sevgiler