Nihayet Altınoluk resimlerimizi fotoğraf makinesinden çıkarıp pc'ye atabildim çok şükür. Çok keyifli bir tatil geçirdik, bol gezmeli denizli güneşli herşey harikaydı. Şimdi sizleri fotolarla başbaşa bırakıyorum.
Öncelikle Her sene Altınoluk'a gidipte uğramadan dönmediğimiz Assos gezintimizden birkaç kare, Assos'u çok seviyorum ll yıldır hersene gidiyorum ve her gördüğümde ilk kez görüyormuşum gibi bayılıyorum enfes körfez manzarasına.
Akşam çarşı gezmelerimiz, Elif'çik gözlerini benim kızlardan ayırmadı, çok eğlendi bıcırık.
Ve olmazsa olmazlarımızdan piknik sefamız. Bu sefer daha önce gitmediğimiz Avcılar köyündeydik. Körfeze tepeden bakan bu harika piknik alanına bayıldık.Babamla eşimin dayısı mangal işiyle meşgul oldular.
Veee çocukları uyutup babanne ve dedeye teslim ettikten sonra eşimle başbaşa gezmelerimiz oldu. Elele çarşıları, sahili ve Altınoluk köyünü gezdik, günün yorgunluğunu attık.
Nihayet sonnn.

5 yorum:
Gezin bakalım Zeynep hanımcım sefanız olsun.
hoşgeldiniz huzurlu geçirmeniz sevindirici dikatimi çeken ufak bi ayrıntı eltin hilal kızı elif bnm kızların adı:))resimlerde çok güzel allah tatilinizin tekrarlarını nasip etsin
hayırlı kandiller arkadaşım
maşallah ne güzel süper tatil:)
hayırlı kandiller olsun keyfinizde daim olsun inşallah
çok güzel bende çok sevrim altı oluk ,güre ,akçay, buraniye, ayvalık ,ören,edremit ...fotoğraflara bakınca özlem giderdim bende...sizinle....
Yorum Gönder