Nihayet Altınoluk resimlerimizi fotoğraf makinesinden çıkarıp pc'ye atabildim çok şükür. Çok keyifli bir tatil geçirdik, bol gezmeli denizli güneşli herşey harikaydı. Şimdi sizleri fotolarla başbaşa bırakıyorum.

Öncelikle Her sene Altınoluk'a gidipte uğramadan dönmediğimiz Assos gezintimizden birkaç kare, Assos'u çok seviyorum ll yıldır hersene gidiyorum ve her gördüğümde ilk kez görüyormuşum gibi bayılıyorum enfes körfez manzarasına.
Henüz arabadan inmeden çektim bunu, limana tepeden bakış.

Gülsüm hanım

Beyza hanım
Babası ve kızları
kızların hamak keyfi

Burası da Güre

Birkaç gün deniz oldukça dalgalıydı, kızlar dalgaların arasında bol bol yüzdüler.


Altınoluk antik tiyatroda sirk gösteresi vardı, kaçırmadık tabiki keyifle seyrettik.

Burası kadırga koyu, harika bir denizi var, içme suyu gibi tertemiz.
Tatilimizin son iki gününde küçük kaynım Ekrem eşi Hilal ve küçük prenses Elif'de bizlere katıldılar.

Akşam çarşı gezmelerimiz, Elif'çik gözlerini benim kızlardan ayırmadı, çok eğlendi bıcırık.


Ve olmazsa olmazlarımızdan piknik sefamız. Bu sefer daha önce gitmediğimiz Avcılar köyündeydik. Körfeze tepeden bakan bu harika piknik alanına bayıldık.Babamla eşimin dayısı mangal işiyle meşgul oldular.

Bizde sabırsızlıkla bekledik.

Veee çocukları uyutup babanne ve dedeye teslim ettikten sonra eşimle başbaşa gezmelerimiz oldu. Elele çarşıları, sahili ve Altınoluk köyünü gezdik, günün yorgunluğunu attık.

Nihayet sonnn.

5 yorum:

meleklerim ve ben dedi ki...

Gezin bakalım Zeynep hanımcım sefanız olsun.

havvanur dedi ki...

hoşgeldiniz huzurlu geçirmeniz sevindirici dikatimi çeken ufak bi ayrıntı eltin hilal kızı elif bnm kızların adı:))resimlerde çok güzel allah tatilinizin tekrarlarını nasip etsin

havvanur dedi ki...

hayırlı kandiller arkadaşım

kubra zeynep kara dedi ki...

maşallah ne güzel süper tatil:)
hayırlı kandiller olsun keyfinizde daim olsun inşallah

çise ve annesi... dedi ki...

çok güzel bende çok sevrim altı oluk ,güre ,akçay, buraniye, ayvalık ,ören,edremit ...fotoğraflara bakınca özlem giderdim bende...sizinle....