Hani tembellikten yaz(a)madığım zamanlarda neler yaptık nerelere gittik şöyle özet olarak geçeyim istedim.
Parkı gezmekten ayaklarımıza kara sular indi.
Gördüğümüz tüm hayvanların resmini çektik, daha korkunç hayvanlarda vardı tabi, timsahlar, yılanlar, aslanlar vb... onların görüntüleri de hala makinede duruyor.
Bu arada KOÇTAŞ'tan da boyalarımızı aldık ve evimizi boyattık temizledik. Heryer misgibi oldu.
Gülsüm hanım hop hop hopladı.
Hoplamaktan görümüyor, acaba Gülsüm nerede.

Eşim bu sene ilk defa 45 gün izine çıktı hemde yaz döneminde, kızlarıyla bol bol vakit geçirdiler, ben işteyken onlar gezdiler, artık iznin bitimine 2 gün kala eşim son kez denize gidelim diye tutturdu ve RİVA'ya gitmeye karar verdik.Denizi gerçekten tertemiz harikaydı ama gelgelelim dalgalar yüzmemize izin vermedi, aşırı derecede dalgalıydı, bizde kıyılarda hemen cankurtaranların önünde açılmadan suya battık çıktık, bir iki kez kulaç attığımı hatırlıyorum zaten, gerisinde hep dalgalar bizi kıyıya vurdu, vurdu durdu. Kızlar tutturdu bizi kuma göm diye.
Riva dönüşü güya dondurma yemeye taaaa Şile'ye gittik, aslında Şile otobanından bizim eve daha yakın ama Riva'dan bayağı bir uzak geldi bize,yani aslında biz denize de Şile'ye gitsek daha iyiydi yani, zaten dondurmada bulamadık Şile merkezinde ha şurdan alırız ha burdan alırız diye diye bir türlü alamadık daha doğrusu bulamadık desek ayıpmı olur, sanki bütün dondurmacılar kaçmışlardı biz dondurma alamayalım diye, yine kala kala kapalı hazır dondurmalara kaldık, bir benzinciden alıp arabanın içinde yedik dondurmalarımızı.
Ha tabi Şile'ye gidilir de Şile bezi alınmazmı, kızlara Şile bezinden 2 tane elbise aldım çok güzellerdi. Bizimkiler şimdilik gecelik olarak kullanıyorlar.
Aslında bu yaz geçen yazlar gibi fazla gezemedik, malum düğün, kaza derken canımız sıkkındı haliyde,
Olsun bu yaz da böyle geçsin can sağlığı olsun yeter, çok şükür ki abim de ayağa kalktı, artık yürüyebiliyor, hatta raporlu olduğu halde bile işine gidebiliyor Allah'a sonsuz şükürler olsun.


5 yorum:
güzel fotolar abinzede çok geçmiş olsun allah beterinden korusun.sevgiler
harika bir tatil temizliklerde bitmiş :) ağbinizede çok geçmiş olsun Allah içinize sindirsin
sağlık olsun en azından denize girmişsiniz biz ana oğul onuda yapamadık babamız bir kaç kez kaçamak yapıp dalamana çanakkaleye gitti ve girdi denize biz hevesimizi bayram tatilinde bir yere gidebilme ihtimaline saklıyoruz
En basta temizlik isin bittigine bende cok sevindim, niye, cunku nefret ederim kökten temizlik yapmaya, cok yorucu. Ama bitirdikten sonra degme keyfine :)
Kuma nasilda gömülmüsler, bayildim yüz ifadelerine :)
Seneye insallah daha guzel tatil gecirirsiniz, kazasiz belasiz ;)
Geçmiş olsun canım abine umarım daha iyidir şimdi..
Temizlik yorucu oluyor ama evin msiler gibi olduğunu görmek acaip keyifli..
denize gidip dalgalı olunca girememek te kötü oluyor :) kendimden biliyorum
iyi pazarlar canım
Yorum Gönder