04/08/2010
Peki biz buralarda yokken neler yaptık, nereleri gezdik, önemli günlerimizi şöyle resimlerle kısaca anlatıp, bundan sonraki postlarımda kaldığımız yerden devam edelim diyorum, sizce ?
Anneler günü kahvaltımız-Gözdağı/Pendik

Babanneyi ziyaretimiz

Veee 23 Nisan Okul kutlamalarımız, Beyza

Gülsüm Hanım


23 Nisan gezintilerimiz

Genel Müdürümüzün Kurum çocukları için düzenlediği 23 Nisan Şenliğinden...


( Halamın kızı Emine'nin kızı Sude)


BEYZOŞ

Şenlik Halayımız

Sanırım resimler bir posta sığmayacak devamı bir dahaki postta inşallah

0 yorum: