11/04/2008
Günaydın
Nihayet cuma günü geldi. Bugün çok sevinçliyim. Yarın tatil fakat Beyza'nın kursu yüzünden yine de erken kalkmam gerekiyor. OOfffffff Offfffffffff bir tatilim vardı o da kurs yüzünden telef oldu. Ami bir iyi tarafı var o da erken kalktığım için işlerim erken bitiyor.Neyse gelelim dün akşama; akşam yemeğim olmadığı için balık aldım güya hazır yemek olacak ya... bir de eve 20 dakika kadar erken gitmişim, eve girmeden bir de beyza hanımı parktan alıp da gideyim dedim ama kendilerini bir türlü bulamadım evdedir diye yukarı çıktım, evde de yok hanım, birazdan gelir deyip giriştim balık ayıklamaya hanımın geleceği yok, komşunun oğluna söyledim, onların camından park görünüyor, oradalarmış seslendi gelsin diye hanım tınlamıyor saat sekize geliyor bu arada, ellerim balıklı aşağıya da inemiyorum, tepem attı, başımdan dumanlar çıkmaya başladı, ellerim kaşınıyor elime bir geçirsem, hanımın annesi işten gelmiş mi? dersim mi var? umurunda değil.işim çıktı gerisi az sonra
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)


0 yorum:
Yorum Gönder