Beyza hanım benim sanatçı ruhlu kızım güne müzikle başlıyor. Ben sabah kahvaltısı hazırlarken o harika melodileriyle resital yapıyor.Hatırla Sevgili, Caddelerde rüzgar aklımda aşk var........................

Gülsüm ise güne sabah sporu ile başlıyor.Fakat spor yapmak için seçtiği mekan nedense çekyat üstleri oluyor, tabii oradan düşünce ağlaması için bir neden olmalı ayrıca yüksekten düşme de bir nevi spor sayılır hani.
Sonra sabah kahvaltısı. Bol şamatalı, gürültülü, "ben onu yemicem, ben bunu yemicem, annecim odamda kahvaltı yapabilirmiyim he he nolur nolur" Tabi sabahın köründe başlayan akşam saatlerine kadar bitmek bilmeyen NANA yüzünden çocuklar mutfağa gelmek bile istemiyorlar.İyiki bu dizi tuttu yani bu kadar da olmaz sabah, öğle, akşam yer yemekten sonra ve önce .......
Evet karşınızda başrol oyuncumuz nana, kendisi gece 12'den sonra bez bebek oluyor. Hakan'la evlenebilmesi için önce insan olması ve sonra da esas adamı evlenmeye ikna etmesi tabiii birde kötü kalpli Simge'yi ortadan kaldırması gerekiyor anlayacağınız işi biraz zor.
Tabi ki her derde deva KULİNA
Nana'nın kurtarıcısı, süslü kokoş
liste uzayıp gidiyor.İşin garip tarafı çocuklara kızsak da galiba bizde merak ediyoruz bu filmin sonunu....... elimizde olmadan kayıyor gözlerimiz............ hayır televizyon da seyrettikleri gibi birde resimleri çekiliyor bu sayfada yayınlanan resimler sanat eseri değerindedir tamamı kızlarıma ait. En büyük zevkleri resim çekmek, halıların, eşyaların (avizelere kadar) oyuncaklar üzerindeki resimler dahil yani gördükleri herşeyin bol bol resimlerini çekerler.
Gülsüm hanım'ın yazlıkta giydirmek üzere aldığımız ve delikten deliğe sakladığımız elbisemiz.( Efendim allah izin verirse 24 Mayıs yani 10. evlililik yıldönümüzde tatile gideceğiz)




8 yorum:
Aman aman tutsun bu dizi yoksa Serra hiç yemek yemeyecek.Bu diziyi seyrederken iki lokma birşey yedirmeyi başarıyorum hiç olmazsa.
Gülsüm Betül hanıma birşey deme annesi formda kalmalı çocuk sende.
Canım çok tatlılar yerim ben onları.
Merhaba, gulucukleriniz cok seker masallah. Allah bagislasin.
TV deki diziler hakkinda da, aslinda bence artik iyice zivanadan cikti ve tamami yabanci dizilerin kotu birer kopyasi. Ne dersiniz, biraz secici olmamali mi? Selenalar, Acemi Cadilar, Bez bebekler, Sihirli annemler... bilhassa kiz cocuklarini cok kotu etkiliyor. Allah hayreylesin.
bir anneye
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum.Seçici olma konusunda çok haklısınız, diğer dizileri seyretmemelerine gayret ediyorum sonuçta onların saatlerini biliyorum o saatlerde birşeylerle oyalıyorum onları. Ancak özellikle bu diziyi her dakika gösterdikleri için çok engellemek de mümkün olmuyor.Artık kanalı engellemem gerekiyor. Bu konudaki hassasiyetinize tekrar teşekkür ediyorum yorumlarınızı ve eleştirilerinizi bekliyorum.
Gülücüklerin ne güzeller allah bağışlasın..Sevgilerimle..
Maşallah kızlarına çok şekerler...tam yaramazlık zamanları şekilden şekile girmiş cadılar :D
Bez bebek dizizisine gelicek gerçekten haklısın..Bu dizi metehanın bile ilgisini çekiyor ha birde slena...daha küçük olmasına rağmen ona hitap eden şeyleri ayırt edip onları seyrediyor :D
Daha küçük olduğu için çok izlemesine henüz izin vermiyorum..Ama sonumuz sizin gibi olucak sanırım :D bazen ben bile merak edip dizinin sonuna kadar izleyenlerdenim :D :D
Öpüyoruz :D
aman pek de tatlı bu kızlar maşallah!
bu diziler insanı gerçekten zıvanadan çıkarıyor.afedersin kusturasıya kadar yayınlıyorlar...önce sihirli annemle başladı,ilk öğretmenlik yılımda bu dizi devam ediyordu ve çocuklar sihirle ödev yapmaya çalışıyorlardı.ailelerini çağırıp daha az izletmelerini ve gerçekle ilgisi olmadığını anlatmalarını istemiştim.tabi bizim son dersin çoğu da bunu öğrencilere anlatmakla geçiyordu :)
ama ne yapalım fazla da önüne geçilmiyor işte bazı şeylerin.
tatiliniz de çok iyi geçer inşallah,bol bol eğlenin,sevgileeer...
canım ya porifilinde görmüştüm şimdi aklıma geldi pendik yazıyor..sanırım pendikte oturuyorsun eğer öyleyse seninle çok yakınız bende pendik kurtköyde oturuyorum...
Yorum Gönder