05/12/2008
Dün işyerinden izinliydim, Beyza'nın kullandığı astım koruyucu ilacı bitmişti, daha önce bu tür ilaçları işyerindeki doktorlara yazdırabiliyordum ancak artık çocuk doktorlarının yazması gerekiyormuş, bu yüzden dün sabah Beyza'yı doktora götürüp ilaçlarını yazdırdım, ll'de eve döndük ve hemen onu giyindirip okula götürdüm, hiç değilse öğleden sonraki derslerine yetişsin dedim, öyle boşu boşuna okuldan kaytarmak yok.Bende okula giderken o kadar disipliydim ki, hasta olsam da illaki okula gitmek isterdim, öğleden önce hasta olurdum, biraz kendimi toparlayınca tuttururdum okula gitmem lazım diye, annem -iyileş kızım dinlen, yarın gidersin derdi, dinleyen kim düşerdim okul yoluna, annem anlatır dururdu herkese -bu kız okulu çok seviyor diye, sonra iş hayatım da da bu disiplin devam etti, öyle durduk yerde rapor almak işten kaytarmak yok bizde, inşallah kızlarım da böyle disiplinli olurlar, çok şükür Beyza'dan öyle sebepsiz yere - ben okula gitmeyeceğim şeklinde itirazlar olmadı, ama Gülsüm'den şüpheliyim doğrusu, anasınıfında olmasına rağmen sabah kalkması zor geldiğinden bazen sızlanır -bugün okula gitmesem diye,
Hay Allah yine konu dağıldı,
Doktordan sonra okulda eşimin de dahil olduğu "Okul Aile Birliğinin" yaklaşan Kurban Bayramı dolayısıyla başlattıkları "Bir Öğrenci de Sen Giydir" kampanyasının ödül törenine katıldık, çok anlamlı hayırlara vesile olacak güzel bir tören oldu.
Bu kampanyaya çok emek verdiler, günlerce uğraştılar, okulu baştan aşağı yıkadılar, süslediler, ikramlar hazırladılar. Tören yapılmasının asıl amacı ise bu tören vesilesiyle katılan konuklardan okulumuza Anasınıfı için ayrı bir bina istemekti. Çünkü kalabalık içinde geri çevrilmeyeceğini düşündüler öylede oldu.
Ayrıca bir işadamı bölgemizde Belediye tarafından gösterilecek bir araziye ilköğretim okulu yaptırılmasına yardımcı olacaklarının sözünü verdi, Kaymakamımız bölgemizde acil ihtiyaç bulunan lise konusunda çalışma yapılacağını söyledi, bakın bir yardım töreninden neler çıktı.Belediye Başkanı eğer seçimlere girmeye karar verirse seçim sonrası okulumuza anaokulu sözü verdi.Şayet seçimde aday olmazsa bu konuyu İlçe Milli Eğitim Müdürüne havale etti.
Bağışçılardan toplanan yardımlarla 210 ihtiyaç sahibi çocuğumuz giydirildi. Tabiki törene bu çocuklar ve aileleri katılmadı, yani hediyeler öğretmen tarafından cuma günü herkes çıktıktan sonra verilecek.
Kendi çocuklarımızı giydirirken bu imkanları olmayan çocuklar da düşünülmeli, gerekirse çocuklarımızın aşırı isteklerini frenlemek amacıyla ihtiyacı olan çocuklar hatırlatılmalı diyorum. Aksi takdirde ileride yetiştirdiğimiz çocukları bencil ve kendileri dışında kimseyi düşünmeyen duyarsız insanlar olarak görebiliriz.
Yapılan törene Pendik Kaymakamı, Pendik İlçe Milli Eğitim Müdürü, Pendik Emniyet Müdürü, Pendik jandarma Komutanı, Pendik Belediye Başkanı, Belediye Başkan Yardımcısı, Sultanbeyli Belediye Başkan Yardımcısı ve bağışta bulunan İşadamları ve duyarlı velililerimiz katıldı, Okulumuzu ve yapılan çalışmaları övdüler, sıkıntılar dile getirildi, okulumuz adına gurur verici bir tabloydu, ayrıca böyle bir yardım organizasyonuna vesile olan eşimin de içinde bulunduğu Okul Aile Birliğine teşekkürlerimi ve tebriklerimi sunarım. Güzel çalışmalarının devamını bekliyoruz (resimleri bir ara yükleyeceğim, sabredemedim yazıyı yayınlıyorum)
Dün akşam Gülsüm'le Beyza piamalarını giyip, sütlerini içip tam yatmak üzereyken Gülsüm'ün aklına birden unuttuğu ödevi girdi, başladı feryat figan bağırmaya nereye suç atacağını şaşırdı, -Beyza abla sen bilmiyormuydun benim ödevimi, niye hatırlatmadın, diye ağlıyor, Beyza ise - Gülsüm sen deli misin (hoppp, sinirlenince ağızlarından kaçıveriyor) zavallı hiç suçu olmadığı için çok sinirlendi, ben ne biliyim senin ödevini,
Gülsüm'ün aklı başına gelince bana döndü, -anne ne olur sen yap ödevimi, benim yarın öğretmene vermem lazım, öğretmenim çok kızar bana diye ısrar edip duruyor, -kızım unuttum dersin, diyorum ama nafile ikna olmuyor.

Veee Beyza alıyor resim defterini yarım kalmış bir resmini boyamaya başlıyor ve kardeşine yardım ediyor, beraberce yaptılar resmi, yine de kardeş işte ne kadar didişseler de zor durumda hemen yardımlaşıyorlar, onların bu hali beni o kadar mutlu ettiki, inşallah ömürleri boyunca birbirlerine destek olurlar. Onlarla gurur duyuyorum.




13 yorum:
Böyle hayırlı işlere vesile olmak çok gurur verici olsa gerek Zeynepcim.Veliyi de ayrıca tebrik ederim....
Gülsüm hanım ödevini unutup ablasına suç atıyor ha...ama ablası ona kıyamamış,maşallah...
Bayramını da en içten dilekleimle kutlarken,mutlulukların bir ömür boyu peşinizi bırakmamasını diliyorum.
Sevgiyle kalın.Öptüüüüüm....
ne kadar güzel bir şeye vesile olunmuş.Katkıda bulunan herkesin yüreğine sağlık..Çocuk sevindirmek kadar güzel bir şey olamaz..Bayramınızı kutluyorum canım.Bıcırıkları ve seni de öpüyorum.Çok şekerler ya.Kardeş dediğin gibi,birbirlerine kızsalarda kan çekiyor :)onları izlemek çok keyifli olsa gerek...
ne şeker bu kızlar.
bayramınızı en içten diliklerimle kutlarım.
sevgilerle sana ve tatlı kızlarına kucak dolusu öpücükler..
allah razı olsun ne güzel bir kampanyaa.. bu arada disiplin bence de güzel bişey. herkes disiplinli çalışmalı... iki kız olmak çok güzel destek işte birbirine
iyi bayramlar..
Ne guzel bir kampanya bu. Allah razi olsun. Bayraminizi kutluyorum, ailenle guzel bir bayram gecirmen dilegiyle :) iii bayramlaaar
kurban bayramınız mübarek olsun
başarılarınızın devamını dilerim
kurban bayramınız mübarek olsun
başarılarınızın devamını dilerim
Sağlıklı,mutlu,huzurlu nice bayramlar temenni ediyorum sevdiklerinizle birlikte...
Kardeş dayanışması, güzel vesilelere tanık olmak bayramın tadına tatlılık getirmiş ...
Ağız tadıyla geçireceğiniz bir bayram olsun canım
sevgiler
Hi Friend,Very Nice Post and blog,i like your blog.AND VISIT TO MY BLOG AND DROP ME A COMMENT TOO.THANKS
http://www.googleadsensesystem.blogspot.com/
http://www.indianstamilmasalas.blogspot.com/
http://www.indianmasalamullu.blogspot.com/
bayramınız mübarek olsun, sevgiler selamlar.
geçmiş bayramınız kutlu olsun..
Nerelerdesiniz özledik valla.
sevgiler.
Yorum Gönder